Gode læger
Fra : Ulla Petersen

Dato : 29-01-04 15:34

Hej i gruppen

Er der nogen, som kan anbefale en praktiserende læge i København, nærmere
betegnet på Amager.
Det skal være en, som ikke er lukket for nye patienter.
Han /hun skal være god til at lytte til sine patienter og tage vedkommende
alvorligt.

Hilsner Ulla

Fra : Melanie

Dato : 29-01-04 19:49

Hej Ulla

"Ulla Petersen" <ulla.petersen@fjerndette.mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Det skal være en, som ikke er lukket for nye patienter.
> Han /hun skal være god til at lytte til sine patienter og tage vedkommende

Ja jeg havde engang en sød kvindelig læge på Amager. Adr. hed noget med:
Under elmene...
Jeg flyttede og skulle have ny læge, men var meget glad for hende.
Held og lykke med det.

Mvh Melanie

Fra : Ulla Petersen

Dato : 30-01-04 09:28

Hej Melanie

Der er to klinikker på adr. Under Elmene. Kan du huske, hvad lægen hed?
Jacoba Egholm Hansen eller Kit Christiansen?

Hilsen Ulla

Fra : Melanie

Dato : 30-01-04 19:08

Hej Ulla

> [...]
>
> Der er to klinikker på adr. Under Elmene. Kan du huske, hvad lægen hed?
> Jacoba Egholm Hansen eller Kit Christiansen?

Nu jeg læser navnet, mener jeg bestemt hun hed Kit. Du kan jo bare "prøve"
hende inden du skifter permenent.

Kh Melanie