Mozilla Thunderbird og regler
Fra : J.K.Arning

Dato : 29-01-04 14:52

Jeg forsøger at opsætte en regel i Thunderbird ( nyeste version )der
skal gælde for alle grupper jeg abbonerer på men jeg kan indtil videre
ikke få regler til at gælde i mere end en gruppe af gangen og jeg nægter
at sidde og oprette reglen for hver enkelt gruppe. Så ved en af jer
hvordan jeg gør dette ?

Det er da forøvrigt lige umiddlebart en rigtigt lægger News reader .

Regards

Fra : J.K.Arning

Dato : 29-01-04 15:02

J.K.Arning wrote:

> Det er da forøvrigt lige umiddlebart en rigtigt lægger News reader .

Og så er den enda lækker også

P.S.:

Findes der er fyldestgørende faq for tidligere OE brugere ?

Regards

Fra : Peter 8850

Dato : 29-01-04 20:42

J.K.Arning wrote:
> [...]
> ikke få regler til at gælde i mere end en gruppe af gangen og jeg nægter
> at sidde og oprette reglen for hver enkelt gruppe. Så ved en af jer
Hej
Kan du ikke bare copy reglen for den første og paste til de andre

> Det er da forøvrigt lige umiddlebart en rigtigt lægger News reader .
>
> Regards
Lækker Ja
og nem junkfilter der hurtigt lærer

se evt.
http://www.nidelven-it.no/articles/introduction_to_thunderbird_norwegian

--
MVH

Peter 8850

(dk istedet for INVALID ved direkte svar)