Ang. betalings newsservere
Fra : Hans H.

Dato : 28-01-04 21:40

Hej

Findes der nogen danske betalings newsservere? og i så fald er de gode? hvis
ikke er der nogen som har erfaringer med udenlandske servere?

Tak på forhånd

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-01-04 22:30

"Hans H." <-fjern-ace_v@hotmail.com> skrev....

> Findes der nogen danske betalings newsservere? og i så fald er
> de gode? hvis ikke er der nogen som har erfaringer med
> udenlandske servere?

hvis du uddybede dit behov var det nemmere at komme med et brugbart
svar. Jeg går ikke udfra at det alene er vigtigt at du skal slippe
nogle slanter? ;))

Er det .dk grupper du søger? Binære? Andre krav som f.eks. hvorlænge
indlæg ligger i grupperne?

--
Kent Oldhøj

Fra : Hans H.

Dato : 29-01-04 17:42

> [...]
> nogle slanter? ;))
>
> Er det .dk grupper du søger? Binære? Andre krav som f.eks. hvorlænge

Ja det sku jeg selvfølgelig ha' skrevet lidt om, jeg er både ude efter
danske, danske binære og andre binære grupper, mht. hvor længe de ligger på
serveren sku vi helst op omkring et døgn eller to, er selvfølgelig også
interesseret i prisen, men det er vigtigere at det er nogen man også kan
stole på mht. betaling.

Hans H.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-04 22:42

"Hans H." <-fjern-ace_v@hotmail.com> skrev :

>Findes der nogen danske betalings newsservere? og i så fald er de gode?

Nej - og dog, http://danbbs.dk/ har tilbudt, om de stadig gør det
ved jeg ikke.

Men da jeg for et par år siden prøvede dem, der var de ikke meget
værd i binære grupper.

Fut: news:dk.edb.internet, hvor svar herpå bringes, det har ikke
noget med internet.software.mail+news at gøre.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?