Smerter i maven, AV!
Fra : Janus Rasmussen

Dato : 28-01-04 15:54

Hej

I aftes havde jeg lidt problemer med at komme af med min afføring. Da jeg
vågnede i morges var jeg øm i ryggen, tynd mave og havde en underlig
fornemmelse af at være meget sulten, samtidig med at jeg havde kvalme. Jeg
kunne dog ikke få mere en 4-5 skefuld yogurt ned. Det skal lige siges at jeg
var til boksetræning i går aftes og den ømme ryg kan skyldes trænning,
normalt har jeg dog ikke ondt eller øm ryg efter trænning.

Fornemmelsen af at være meget sulten forsatte i dag på arbejde indtil
frokost hvor jeg fik spist et hårdkogt æg på lidt rugbrød, 10-15 rejer og en
håndfuld salat, plejer at spise en del mere.

1,5 - 2 timer efter frokost fik jeg rigtigt ondt i maven (sådan cirka en
mellem ribben og navlen), og lyst til at kaste op, kom ud på toilettet men
ingen opkast, kun en del savlen (meget, rigtig meget mundvand), derefter
mistænkte jeg der for at være blindtarmsbetændelse, men har slået det lidt
hen nu, da smertene i maven er aftagende.

Har dog stadigvæk en fornemmelse af at være meget sulten. Jeg har siden kl
15 begyndt at indtage rigeligt med vand, da jeg faktisk tror at jeg ikke har
fået nok det sidste døgns tid.

Hvad skal jeg spise til aftensmad for at være god mod min mave? Vil helst
nøjes med vand og drikke yogurt eller noget andet "let".

Hvis jeg har ondt i maven i morgen tidlig, vil jeg opsøge min læge...

På forhånd tak
Janus

Fra : Padmé Amidala

Dato : 28-01-04 20:38

En tur til lægen lyder som en rigtig god idé!
Sidder smerterne i højre side under ribbenene?
Umiddelbart synes jeg det lyder som galdestensanfald.
Når jeg har galdestensanfald, starter det med en brændende fornemmelse i
hele ryggen samtidig med at jeg får følelsen af at være sindsyg sulten, uden
at mad hjælper på det.
Først derefter kommer smerterne i højre side lige under ribbenene. Og som
følge af smerterne er det umuligt at sidde, ligge, gå og stå...
Hos mig har anfaldene en varighed fra 4 timer til 12 timer..

Men igen, en tur til lægen er en rigtig god idé.

VH
Padmé

Fra : Palle Jensen

Dato : 31-01-04 10:13

Janus Rasmussen wrote in

> [...]
> boksetræning i går aftes og den ømme ryg kan skyldes trænning,
> normalt har jeg dog ikke ondt eller øm ryg efter trænning.

Er du lige startet med træning eller er du i god "bokse form"?

Hvis du har været utrænet til bokse træning så lyder dine symptomer
som ganske almindelige "begynder-træne-tømmermænd". Bokse trænede
selv en periode og husker godt dagen efter den første dag. Av.

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 11:44

"Janus Rasmussen" <har.ingen@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> var til boksetræning i går aftes og den ømme ryg kan skyldes trænning,
> normalt har jeg dog ikke ondt eller øm ryg efter trænning.

Ud over de andre bud, der er kommet, kan dine symptomer også skyldes en
ganske alm. omgangssyge. Det er der mange, der har lige for tiden....
Har du været hos lægen ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Edvard Holm

Dato : 04-02-04 01:45

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in message news:<401b86ec$0$1618$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Ud over de andre bud, der er kommet, kan dine symptomer også skyldes en
> ganske alm. omgangssyge. Det er der mange, der har lige for tiden....

Hej Alle.
Jeg føler med dig og dine smerter i maven, måske du har et begyndende
mave sår? har du tænkt på det? det bedste råd jeg kan give, gå til
Lægen blive grundigt undersøgt så får du vished for hvad du måske kan
fejle, det kan også være stress ?

Er det Mavesår eller stress, så kan Emu Olie hjælpe, du kan drikke den
rene olie, eller tage nogle kapsler 3 til 4 om dagen med Emu olie og
de indeholder ikke andet, er det mave sår vil det formentligt læges
hurtigere hvis du samtidigt også passer på med hvad du spiser ikke alt
for krydret mad, Emu olie er lægende på sår og er samtidigt bakterie
dræbende, og ved stress skal du bare slappe lidt mere af og leve livet
så forsvinder din stress efterhånden når du ikke bekymrer dig så
meget.

Læs mere om Emu olie på www.emuolie.dk
hvor du også kan bestille den også kapslerne.

Held og lykke samt god bedring hvis du er eller skulle blive syg :):).
mvh
Edvard Holm
Global Emu