Freestyle
Fra : Holm

Dato : 28-01-04 14:27

Hej NG

Er der nogen herinde der dyrker freestyle med deres hund ?
Jeg vil gerne finde nogle flere oplysninger om det , så hvis nogen har nogle
tips eller gode links , er jeg meget interresseret !

Mange hilsener Holm

Fra : Hybrid

Dato : 28-01-04 18:46

Hej Holm

Jeg dyrker lidt Freestyle med min hund Merlin, det er en rigtig sjov sport -
jeg har oprettet en mailliste på Yahoo hvor der bliver snakket om freestyle
og hvor du kan finde links så kig ind
http://dk.groups.yahoo.com/group/dkfreestyle/

Der er godt nok ikke så meget trafik der endnu, men jeg håber

Går du ind på min hjemmeside kan du finde et par øvelser under trickssiden
www.aussies.dk samt billeder fra et freestylekursus jeg var på.

Freestyle er "Dans" med din hund dvs. forskellige øvelser incl lidt lydighed
som der er sat musik til og er også kaldet heelwork to music og dogdancing.
/Carina

Fra : Winther

Dato : 29-01-04 08:48

Hejsa

Har lige et link, som før har været vist i gruppen

http://www.musicaldogsport.org/VIDEOS.htm

Håber det virker

Vh. Winther

Fra : Ann Nielsen