Dyresheriff Axel-Erik Sørensen
Fra : Katja

Dato : 28-01-04 07:55

Insider på tv3 følger iaften Dyresheriff Axel-Erik Sørensen
Programmet starter kl. 20.00

Hilsen Katja

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 28-01-04 08:56

"Katja" <Blue@c4-life.dk> skrev i en meddelelse
> Insider på tv3 følger iaften Dyresheriff Axel-Erik Sørensen
> Programmet starter kl. 20.00
>
> Hilsen Katja

Hej Katja.

Tak for oplysningen .

Jeg får aldrig tjekket tv-programmet, og så ærger jeg mig gul og grøn, hvis
jeg er gået glip af et rigtig godt program .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Helle

Dato : 28-01-04 10:45

"Katja" <Blue@c4-life.dk> wrote in message
> Insider på tv3 følger iaften Dyresheriff Axel-Erik Sørensen
> Programmet starter kl. 20.00
>
> Hilsen Katja

Øøøøøv jeg kan ikke tage Tv3...det var da en skam.

Mvh Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 28-01-04 14:29

On Wed, 28 Jan 2004 10:45:21 +0100, "Helle"
<mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote:

>Øøøøøv jeg kan ikke tage Tv3...det var da en skam.

Hej Helle!
Jeg kan da optage det, hvis du gerne vil se det. Du kommer jo nok
herhjem.......engang

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Kammien

Dato : 28-01-04 13:03

GYSER ! & Får det Vildt grimt over at leve blandt den slags mennesker når
man læser noget som det her Under !!!!!!!

GODT Der findes folk som 'Dyresherif' Axel-Erik Sørensen !!!

TV3's reportageprogram 'Insider' følger i aften Axel-Erik Sørensen i hans
utrættelige arbejde med at opspore og afsløre dyremishandlere.

Artikel´n er herunder :

Skar halsen over på hund

Passede hunde for syg ven - slagtede den ene brutalt i stuen, da
ejeren døde

Af Marie Louise Toksvig - 7:20 - 28. jan. 2004

En syg mand overlod sine to hunde til sin kammerat, da han
skulle på hospitalet. Men da han døde på sygehuset, blev vennen træt af
dyrene.

I dag er begge hunde døde - Bimmer blev nådigt aflivet af en
dyrlæge, men Buller blev brutalt slagtet hjemme i stuen.

Det var Annelise Mikkelsen fra Ishøj, der afslørede
mishandlingen og reddede den ene hund. Begge hunde havde det dårligt og
haltede, fortæller hun. Så hun bad ham, der passede dem, om at gå til
dyrlægen.

TILKALDTE DYRESHERIFFEN
Næste dag var Buller forsvundet. Så hun ringede til den
selvbestaltede 'Dyresherif' Axel-Erik Sørensen fra foreningen Alle Dyrs Ret
for at få hjælp. Og da han lovede, at foreningen ville betale for et
dyrlæge-besøg for Bimmer, snuppede hun hunden og fik den undersøgt. Da det
viste sig, at Bimmer dårligt kunne gå på benene, blev den på foreningens
regning aflivet hos dyrlægen.

Siden fandt Annelise Mikkelsen ud af, at ham, der passede
hundene, sammen med en bekendt havde dræbt Buller hjemme i stuen.

De skar halsen over på den og begravede den i haven.

- Det vil jeg bare ikke acceptere, at man gør mod et dyr, siger
Annelise, der stadig er ulykkelig over de to hundes skæbne.

Da manden, der dræbte hunden, blev afsløret, gravede han selv
den døde hund op igen og gav den til Annelise, som afleverede den på Greve
Dyrehospital. Nu er Buller bevismateriale i den sag om dyremishandling,
Annelise anmeldte til politiet i Glostrup.

HAN TILSTOD
Imens har dyre-sheriffen, der lever og ånder for at afsløre
dyremishandling i Danmark, bedrevet sin egen efterforskning i sagen.

- Jeg tog ud til ham, der skar halsen over på hunden, og han
indrømmede over for mig, at han havde gjort det, fortæller Axel-Erik
Sørensen.

VAR FULDE
- Han var villig til at tage sin straf, men der er ikke sket
mere. Det er typisk, at politiet ikke gør noget ved de her sager, siger han
oprørt.

Den beskyldning vil vicepolitikommissær Palle Blak Pedersen, der
leder nærpolitistationen i Ishøj, ikke have siddende på sig. Han har afhørt
den brødebetyngede mand, der nu formentlig kan se frem til en klækkelig bøde
for overtrædelse af dyreværnsloven.

De to mænd var ifølge politiet fulde, da de dræbte hunden.

- Han sagde, at han havde haft det så skidt og gerne ville lægge
kortene på bordet, siger vicepolitikommissæren.

TV3's reportageprogram 'Insider' følger i aften Axel-Erik
Sørensen i hans utrættelige arbejde med at opspore og afsløre
dyremishandlere.

---------------------------

Sådanne mennesker der behandler dyr på den måde burte ha Samme
tur Offenligt

på en STOR plads hvor ALLE Kan se det ....

Hilsen Kammien - en rystet Læser..

Fra : jobe

Dato : 28-01-04 16:34

normanlt er jeg ikke sindsyg. men jeg får virkelig lyst til at mishandle og
dræbe folk der ikke har forståwlse for at dyr er lige så meget værd som os
mennesker. jeg blllir så vred når jeg læser om sådan noget

bettina

Fra : Birgitte Stenskjær

Dato : 29-01-04 12:38

> [...]
> TV3's reportageprogram 'Insider' følger i aften Axel-Erik Sørensen i hans
> utrættelige arbejde med at opspore og afsløre dyremishandlere.

Hejsa
Jeg sidder så med et kæmpestort spørgsmål efter at have set udsendelsen
igår, hvem pokker skal overtage AES arbejde når han ikke kan mere?
Jeg har slet ikke ord for hvad jeg føler, kan slet ikke finde de ord,
der er hårde nok for dem som kan finde på at være sådan mod forsvarsløse
dyr...
Kunne vi ikke lave en underskriftindsamling??

Med venlig hilsen
Birgitte Stenskjær
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 28-01-04 21:07

"Katja" <Blue@c4-life.dk> skrev i en meddelelse
> Insider på tv3 følger iaften Dyresheriff Axel-Erik Sørensen
> Programmet starter kl. 20.00

Link til alle dyrs ret http://home.worldonline.dk/nini/adr/

Er I søde at gå ind under Dyreværnspartiet og hjælpe med underskrifter - til
at starte dette parti op? *S*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Pia Nave

Dato : 28-01-04 22:35

Joan Frederiksen wrote:
> [...]
>>

> Link til alle dyrs ret http://home.worldonline.dk/nini/adr/
>
> Er I søde at gå ind under Dyreværnspartiet og hjælpe med underskrifter - til

Hej Joan

Det er hermed gjort

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Jane :o)

Dato : 01-02-04 02:28

> Fra: Pia Nave <pia_mig@nave.dk>

ET LETTERE LINK ER: www.alledyrsret.dk

Har lige meldt mig ind. Det er så grotesk at jeg mangler ord.

Så respekt for dem der prøver at gøre en forskel HER og NU - i stedet for
kun at tænke i så "større perspektiver", at der i bund og grund ikke sker en
skid andet end en masse snak...

Mvh Jane

www.janemark.dk

Fra : Jane :o)