Rally-O, hvor??
Fra : Dharma

Dato : 28-01-04 04:31

Hej derude!

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor man kan gå til Rally-O omkring
storkøbenhavn.
Det lyder spændende, men det er ikke rigtigt lykkedes mig, at finde ud
af, hvor man kan gå til det!
Håber I har et sted!

Med Venlig Hilsen
Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Ann Nielsen

Dato : 28-01-04 14:12

Hej Dharma.

Hvad er Rally-O? Jeg har aldrig hørt om det!

Mvh.

Ann

Fra : Dharma

Dato : 30-01-04 07:57

> Hvad er Rally-O? Jeg har aldrig hørt om det!

Rally-O, står for rally-obedience. Det er svært at forklare, men som
ordet siger er det ligesom at så sammensat en bane med lydighed.
Lydigheden skal ligesom være et "flow", så man kan sige at der er
samling på det!
Som sagt er det svært at forklare, men håber det lykkedes mig!

MVH Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Dharma

Dato : 30-01-04 07:57

Hej Ann!

Rally-O står for Rally-obedience. Det er en form for lydighed, hvor man
skal følge et program på en bane. Ligesom udfylde hele banen og
gennemføre den planlagte bane.
Men mest som navnet siger sig selv, så er det at få samling på
lydigheden!
Det er lidt svært at forklare, men jeg håber at det lykkedes mig.

MVH Dharma

http://www.kandu.dk/