Tidlig fiskeri gaula
Fra : Palle Jørgensen

Dato : 27-01-04 17:04

Til Carl

De sidste to sesonger er foråret startet tidligt
det betyder at sneen er smæltet alt for tidligt
i fjelene, og vandstanden bliver derfor nogenlunde
normal i starten af sesongen så Laksen kan fint
gå igennem Gaulfossen,og du kan godt fiske
ovenfor fossen.Prøv evt.at fiske på støren eller krogstadt.
Men hvis sneen smælter sent og foråret trækker ud
vil jeg absolut andbefale at fiske neden for fossen
prøv evt.stykket borten/losen ved Lundamo by
kort kan købes på Lundamo camping.
Mer information fås Gaula naturcenter www.gaula.no
PS: jeg fisker selv neden for fossen 7 uger om året
på sesong kort på stykket horgøien.

Mvh Palle Jørgensen.