Insektstik
Fra : Else

Dato : 27-01-04 11:27

Jeg er så heldig at jeg har tilbragt min ferie de sidste fem år i Thailand.
Desværre er jeg allergisk over for nogle små fluer ,som er overalt på
stranden dernede.Alle danske insektgifte er de ligeglade med, et enkelt
Thailandsk produkt har de lidt respekt for (Wild-lives Insekt Block -95%)
resten står på thai og det lugter lige så giftigt som det lyder og jeg vil
gerne undgå at bruge det flere gange om dagen .
Er jeg så heldig at nogen kender til problemet og har et forslag til en
løsning?
Mvh
Else

Fra : Edvard Holm

Dato : 04-02-04 01:26

"Else" <ankerkirkedal@stofanet.dk> wrote in message news:<40163cd4$0$21840$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> [...]
> gerne undgå at bruge det flere gange om dagen .
> Er jeg så heldig at nogen kender til problemet og har et forslag til en

Hej Else.
Det eneste jeg kan råde dig til er at bruge Emu olie, det hjælper nok
ikke på at insekterne stikker, men det forhindrer at deres gift
udvikler sig, det trænger dybt ned i huden og renser porrerne er helt
ugiftigt og bakterie dræbende så prøv det næste gang, olien beskytter
også imod solen UV stråler så du bliver solbeskyttet samtidigt, ellers
er der vel ikke andet at gøre en at lade være med at rejse til Tailand
så undgår du ihvetfald stikkene :):).

Du kan læse mer om olien på www.emuolie.dk
mvh
Edvard Holm
Global Emu.

Fra : arc@na

Dato : 04-02-04 11:43

globalemu@post.cybercity.dk (Edvard Holm) wrote in

> Edvard Holm
> Global Emu.

Reklamer er uønskede i gruppen. I gentagelsestilfælde vil din ISP blive
kontaktet.

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Edvard Holm

Dato : 05-02-04 04:41

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> wrote in message news:<4020cca9$0$95070$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> globalemu@post.cybercity.dk (Edvard Holm) wrote in

> Reklamer er uønskede i gruppen. I gentagelsestilfælde vil din ISP blive
> kontaktet.

nogen er blevet sure men når man er annonym som arc@na
(this@ress.is.invalid.com)
og ikke tør stå ved sit navn og proffesion så synes jeg ikke at dette
forum er til at kritisere andres indlæg når de er relevante. for så er
man selv meget useriøs.
,mvh
Edvard Holm

Fra : Edvard Holm

Dato : 05-02-04 04:45

> [...]
> globalemu@post.cybercity.dk (Edvard Holm) wrote in

> Reklamer er uønskede i gruppen. I gentagelsestilfælde vil din ISP blive

er disse grupper dine helt egne specielt ?? hvorfor er du annonym ? fy
pøj arc@na (this@ress.is.invalid.com)
mvh
Edvard Holm

Fra : Edvard Holm

Dato : 05-02-04 04:59

> [...]
> globalemu@post.cybercity.dk (Edvard Holm) wrote in

> Reklamer er uønskede i gruppen. I gentagelsestilfælde vil din ISP blive

Hvad har bragt dig så i harnisk ? sælger du Aloe Vera ? eller hvam er
du i det hele taget ?? når du optræder annonymt så er du ikke seriøs
og kan ikke tages alvorligt kun folk som kan være deres navn bekendt
er seriøse og behøver ikke at blive tilrettevist mig bekendt er
grupperne for alle fy pøj arc@na (this@ress.is.invalid.com)
mvh
Edvard Holm

Fra : Benz

Dato : 05-02-04 15:19

Jeg giver nu Arc@na ret, jeg har læst 3 poster med dig nu, hvor du fortælle
om "åååh hvor godt emu olie er for dit og dat".. Det er jo ren reklame og
bør ikke høre til dette forum. Hvis du har problemer med at sælge dit olie
kunne du måske udvikle en lidt anderledes marketingsstrategi end den du
bruger lige nu. Det er faktisk at udnytte mennesker der har problemer,
hvilket jeg vel ikke behøves nævne er groft og særdeles uetisk. Jeg skal
selvfølgelig ikke kunne sige om Emu Olie er det nye mirakel middel i denne
verden, men jeg tvivler. Især når du så åbenlyst er sælger for produktet.

Lige lidt stof til eftertanke Edvard.

Fra : Edvard Holm

Dato : 06-02-04 06:02

"Benz" <benzen1999@hotmail.com> wrote in message news:<bvtjd3$1oac$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> verden, men jeg tvivler. Især når du så åbenlyst er sælger for produktet.

Hej Benz.
Nu var det ikke ment som reklame, men som seriøs information, til dem
som har forskellige problemer, ikke andet at der så er nogen som tager
det for reklame er så en anden sag, det må man jo selv om, ja jeg
lægger ikke skjul på noget fordi jeg ikke skammer mig, og kun udtaler
mig seriøst om det som jeg ved noget om, hvis du er glad for noget
ville du så ikke indvie din medmennesker i det ?? det er din ret at
være en tvivler, men måske der kommer en dag hvor du måske vil se at
det er godt.
venlig hilsen
Edvard Holm.