opereres ny udvikling
Fra : knud poulsen

Dato : 27-01-04 05:09

Var ved dyrlægen igen i går aftes da ronja var blevet dårliger nu mener
dyrlægen at hun evt. har en svulst i maven, så nu skal hun opereres i dag
kl. 14 for at finde ud af hvad det er og om det er godartet, så vi sidder og
krydser finger og tæer

mvh
knud

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 27-01-04 06:20

"knud poulsen" <khp44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
så nu skal hun opereres i dag
> kl. 14 for at finde ud af hvad det er og om det er godartet, så vi
sidder og
> krydser finger og tæer

Og jeg krydser fingre og tæer med jer
hejhils fra Ami

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 27-01-04 07:38

"knud poulsen" <khp44@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kl. 14 for at finde ud af hvad det er og om det er godartet, så vi sidder

Krydser alt hvad jeg kan for jeres Ronja!!

Rinnie

--
Flatcoats: Ciko (250692) Jenna (050403) og Robin (200903)
Golden: Chili (160796)

http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Ann Nielsen

Dato : 27-01-04 08:02

Vi krydser fingre og tæer :)

Ann

Fra : knud poulsen

Dato : 27-01-04 09:44

Tak for jeres støtte alle sammen

Mona og Knud "Ronja"

Fra : Karina og Christian

Dato : 27-01-04 10:54

"knud poulsen" <khp44@hotmail.com> wrote in message
[klip]
> [...]
> kl. 14 for at finde ud af hvad det er og om det er godartet, så vi sidder

Vi krydser alt, hvad der krydses kan og sender vore bedste ønsker for jeres
Ronja.

Karina, Christian og Vaks

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-01-04 12:11

> [...]
> kl. 14 for at finde ud af hvad det er og om det er godartet, så vi sidder

Hej Knud

Føler med jer, og har dem alle i frisk erindring, da jeg selv sagde farvel
til en af mine Hovawarter i onsdags. Men vi krydser alt hvad der kan
krydses, for at det går godt.

M.V.H.....Benny..

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 27-01-04 15:59

"knud poulsen" <khp44@hotmail.com> wrote in message

Hej Knud.

Noget nyt?
Håber på det bedste!!

Rinnie

Fra : knud poulsen

Dato : 27-01-04 16:56

Operation er udskudt indtil i morgen nu er dyrlægen ikke længer sikker på
der er en svulst i maven da hun ikke længer er så udspilet og har fået det
meget bedre. men bedringen kan skyldes at hun fik en smertestillende sprøjte
igår, så vi må vente og se om forbedringerne fortsætter. hilsen
Mona,Knud og ronja
ps tusinde tak for jeres alle støtte det varmer

Fra : Ann Nielsen

Dato : 27-01-04 20:25

Men vi krydser stadig ALT hvad der kan krydses :)

Ann

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 29-01-04 09:33

> Operation er udskudt indtil i morgen nu er dyrlægen ikke længer
sikker på

Hej

Må man forsigtigt spørge hvordan det går med Ronja
hejhilsfraAmi

Fra : karian.hp

Dato : 29-01-04 10:20

Ronja har fået det meget bedre det går fremad for hver dag der går