Synkronisere 2 komputere
Fra : Henning Rasmussen

Dato : 26-01-04 20:44

Jeg er så småt i gang med at lave en hjemmeside for en forening, og i
den forbindelse vil jeg gerne kunne arbejde både fra hjemme-PC og på en
bærbar. Problemet er, hvordan jeg får dem synkroniseret, når de mødes?
Tilsyneladende kan man ikke gemme 2 steder, f. eks. også på en USB
flashdrive. En løsning vil være velkommen.
FrontPage 2002

--
Venlig hilsen
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 21:27

Hej Henning
Jeg ved ikke om 2002 kan lave synkronisering ved oploadning, men FP2003 kan.
hilsen
Axel

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-01-04 10:32

Du har flere muligheder

1. start altid med at logge på websitet og udgiv til den lokale computer. Så
kan du arbejde med den senest opdaterede version. Afslut naturligvis med at
uploade alle ændinger

2. Du kan sagtens bruge f.rks. et USB drev, enten ved at have sitet liggende
på USB drevet og arbejde derfra, eller ved at kopiere sitet til USB drevet
når du afslutter og derefter indlæse det på computer nr. 2. Afslut
naturligvis med backup til usb.

3. Lad frontpage styre udgivelsen ved at filtrere/prioritere de nyeste
filer. Denne mulighed kan efterhånden blive noget rod- så vælg metode 1
eller 2

Henrik

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 04-02-04 20:54

"Henrik Nielsen" <hnSLETNU@imco.dk> skrev i en meddelelse
> Du har flere muligheder

Takker mange gange for det udførlige svar.