XL-legekammerat søges
Fra : Martin Larsen

Dato : 26-01-04 19:37

Hejsa

JEg hedder Kemba og søger en eller flere legekammerater, da de fleste hunde
jeg møder på mine gåture har nogle meget pyldret forældre det er som om de
tror jeg er alt for stor til at lege med deres hund. Jeg bor i 4070 området,
og i skal være frisk på at lege med en glad dreng på 10 mdr og cirka 60 kg.
I kan se billeder af mig her :

http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=3811

Med vuffelig hilsen
Kemba

Ps : det er min far der har styret tastaturet

Fra : dpl

Dato : 26-01-04 19:58

Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> Med vuffelig hilsen
> Kemba
>
> Ps : det er min far der har styret tastaturet

Hej Martin!
Sikke en dejlig vuffer, bare synd I bor lidt for langt væk. Min hund
Nansen vejer også knap 60kg, og er en rigtig lege-mås. Men desværre bor
vi på Lolland.

Hilsen Dorthe
Nansen: http://www.kishka.dk/dorthes/images/galleri2.html

Fra : Lene Hansen

Dato : 26-01-04 20:23

Jeg har spurgt om det før, hvor er vi henne ca, med det postnummer?

Lene

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-01-04 23:22

> Jeg har spurgt om det før, hvor er vi henne ca, med det postnummer?
>
> Lene

Vi er i noget der hedder Ejby, mellem Holbæ og Roskilde sådan cirka

Martin

Fra : Dharma

Dato : 27-01-04 00:07

Hej Martin!

Ja jeg bor desværre på den anden side af Roskilde. Jeg har samme problem
med min Grand danois tæve på 75 kg.
Altid at skulle gå fra folk der er "hunderæd" for at hun skal skade
deres hunde. Men skriv endelig hvis du er i solrød området!!

MVH Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine A.

Dato : 27-01-04 10:53

Men skriv endelig hvis du er i solrød området!!

> MVH Dharma

> http://www.kandu.dk/

Hej Dharma

Jeg bor i Greve, og har en Dogue de Bordeaux på 10 mdr. = 55 kg....var det
noget for din tæve ??

Hilsen
Trine

Fra : Dharma

Dato : 27-01-04 23:28

Hej Trine!!

Hvis det er en hanhund, plejer min tæve ikke at kunne stå for, så det
kunne da være en mulighed!!
Man kan da ihvert fald altid prøve.
Har du en mail, så vi kan finde ud af noget??

MVH Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine A.

Dato : 30-01-04 16:15

"Dharma" <Dharma.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne da være en mulighed!!
> Man kan da ihvert fald altid prøve.
> Har du en mail, så vi kan finde ud af noget??

Hej igen

Jep, det er en hanvovse Du kan skrive til mig på:
ta(snabelA)kirstein.dk

Hilsen
Trine

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 27-01-04 09:48

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> I kan se billeder af mig her :
> http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=3811

Hej Kemba ..
du er da en aldeles pragtfuld hund
Hejhils fra Ami og Wupper

Fra : Mayhem_dk

Dato : 29-01-04 20:07

Hej jeg en er "lille" hvalp på 20 kg og fire md og elsker at lege
vi bor ikke længre væk end 4050

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-02-04 23:21

> Hej jeg en er "lille" hvalp på 20 kg og fire md og elsker at lege
> vi bor ikke længre væk end 4050

DEt må vi da se om vi kan finde ud af. --Hvad er det for en vuf du har ???

Mvh MArtin

Fra : Mayhem_dk

Dato : 08-02-04 21:15

Det er en bla. mellem en ambull og en amstaff.

Er godt nok kommet op på 25 kilo siden sidst,

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-02-04 23:12

> Det er en bla. mellem en ambull og en amstaff.
>
> Er godt nok kommet op på 25 kilo siden sidst,

Så er den jo cirka "kun" ½ så stor som min, men det kunen da være meget
sjovt at mødes en dag

Mvh MArtin

Fra : Mayhem_dk

Dato : 09-02-04 21:01

Bare rolig han er vant til at lege med hunde i den vægtklasse