Gåtur ved Brabrand, Viby J, søndag
Fra : pops2

Dato : 26-01-04 19:08

Hej!
Så har vi selv fået hund og Buller som er vores (gamle) feriebarn
kommer igen til Fastlandet d. 6/2-04 og så tror jeg vi trænger til at
se nogle andre hunde!
Hvem er klar??? Det bliver så første gang søndag d. 8/2-04 kl 12 ved
motorvejsbroen over Ormslevvej. Jeg prøver at samle så mange naboer
som muligt (altså af dem der ikke er her på nettet) og så ser vi om vi
kan stikke rekorden fra sidste år med 10 hunde + førere?
Hilsen Pernille -nu også med Frida (ti mdr gul/hvid lab tæve)!

Fra : pops2

Dato : 28-01-04 11:53

pernille_kressel@yahoo.com (pops2) wrote in message news:<32e744c6.0401261008.3709b3f4@posting.google.com>...
> [...]
> kan stikke rekorden fra sidste år med 10 hunde + førere?
> Hilsen Pernille -nu også med Frida (ti mdr gul/hvid lab tæve)!

KOM NU!!!
det kan da ikke passe at der ikke er nogen der vil med?!?

Fra : Slumfret

Dato : 29-01-04 10:04

Hej!

Vi kommer meget gerne med en lab/box han på 15 mdr. hvis vi altså er
hjemme på søndag - jeg håber ikke at lømmeladfærd er nogen hindring

Slumfret & Hund

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 29-01-04 10:14

Jeg ELSKER sådanne fælles gåture, men aner ikke hvor brabrand er, og har nok
svært ved at komme derud :-*(

Ha en rigtig god søndags-tur!

Hilsner fra Camilla.

Fra : pops2

Dato : 29-01-04 19:27

"Camilla Panduro Knudsen" <milla@jyde.dk> wrote in message news:<4018ce7d$0$95049$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Jeg ELSKER sådanne fælles gåture, men aner ikke hvor brabrand er, og har nok
> svært ved at komme derud :-*(
>

> Ha en rigtig god søndags-tur!
>
> Hilsner fra Camilla.

Hejsa!! Hvis du søger på Bøgeskov Høvej, 8260 på www.krak.dk og finder
hvor den møder Ormslevvej, så kan du måske finde os?!?

Fra : pops2

Dato : 07-02-04 15:39

> [...]
> Jeg ELSKER sådanne fælles gåture, men aner ikke hvor brabrand er, og har nok

Så er der kun lidt under et døgn til og jeg har snart inviteret alle
de hunde jeg har mødt på vejene!! Ville bare huske NG på det!! Altså:
imorgen Søndag kl 12 ved Motorvejsbroen ved Ormslevvej! Og
forhåbentlig er der så meget stemning for det at vi gør det fra nu af
(nu går vi også lysere tider i møde - så kan det være det er sjovere
at lufte hunde!!)
Hilsen Pernille

Fra : pops2

Dato : 29-01-04 19:26

Slumfret@opacus.dk (Slumfret) wrote in message news:<5bd91780.0401290104.31791347@posting.google.com>...
> Hej!
>
> Vi kommer meget gerne med en lab/box han på 15 mdr. hvis vi altså er
> hjemme på søndag - jeg håber ikke at lømmeladfærd er nogen hindring
>

> Slumfret & Hund

Lømmeladfærd!! Jubii!! Så kan han måske trætte den lille pige til hun
skal hjem igen!! Hilsen Pernille

Fra : Slumfret

Dato : 05-02-04 15:11

> Lømmeladfærd!! Jubii!! Så kan han måske trætte den lille pige til hun
> skal hjem igen!! Hilsen Pernille

Desværre.... vi kan ikke nå det....ville ellers meget gerne.
Mødes I hver søndag til hundeluftning og leg?

Slumfret & Hund