Sct Bernhard ejere
Fra : AA

Dato : 26-01-04 19:00

Findes der andre Sct. Bernhard ejere her??

Er netop blevet den lykkelige ejer af en 9 ugers hvalp - og har tidligere
haft Newf. Jeg ville gerne gå nogle ture/møde andre Sct. bernhard ejere og
meget gerne gå til lidt hvalpe motivation.

Fra : dpl

Dato : 26-01-04 19:31

AA wrote:
> [...]
> haft Newf. Jeg ville gerne gå nogle ture/møde andre Sct. bernhard ejere og
> meget gerne gå til lidt hvalpe motivation.

Hejsa!
Jamen selvfølgelig er der det!

Vi har en skøn hanhund på 2 år der hedder Nansen. Vi ville også meget
gerne mødes med andre hunde i den størrelse, og deres ejere. Vi bor på
Lolland.

Nansen kan ses her:
http://www.kishka.dk/dorthes/

Hilsen Dorthe

Fra : Lene Hansen

Dato : 26-01-04 19:56

Jeg vil da også meget gerne være med til at mødes med andre med store hunde.
Jeg er selv ejer af en newfoundlænder, men hun kan godt finde på at nøfle
andre mindre hunde. Men hun er faktisk slet ikke i kontakt med andre hunde
og det er lidt synd.
Jeg bor på Møn.

Lene