Hvordan finder jeg ud af hvad der skete e~
Fra : Jan

Dato : 26-01-04 11:51

Hejsa

I forbindelse med en fødselsdag, vil jeg gerne finde ud af, hvilke store
begivenheder der er sket en bestemt dato gennem adskillige år.
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg kan det.

Jan

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-01-04 13:19

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> writes:

> I forbindelse med en fødselsdag, vil jeg gerne finde ud af, hvilke store
> begivenheder der er sket en bestemt dato gennem adskillige år.
> Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg kan det.

Du kan gå på biblioteket og se i aviserne fra den pågældende dato.
Ellers kan du prøve at gøge på nettet, men det er nok lidt besværligt
at sortere. På www.imdb.com kan du søge på film og filmstjerner på en
bestemt dato.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 27-01-04 18:46

Mon, 26 Jan 2004 11:51:21 +0100, skrev "Jan" <jan@soerensen.mail.dk> i
dk.fritid:

http://www.historychannel.com/thisday/

--
mvh Gitte Sørensen

Nyt forum for gigt-ramte og deres pårørende:
http://forum.gobs.dk