S:Peltor Soundtrap
Fra : Køler

Dato : 26-01-04 09:15

Akustisk høreværn - det bedste der fås !

Kun lidt brugt - sælges for 650,-

Jeg har tinnitus og købte høreværnet til brug ved jagt, men kan ikke vænne
mig til at have det på. Har kun været brugt ca. 5 gange.

/Kim K.

Fra : scobbi

Dato : 26-01-04 17:33

intresseret i dem mvh mgs sieling@hotmail.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Slorup

Dato : 26-01-04 23:18

"scobbi" <scobbi.news@kandu.dk> wrote in message

> intresseret i dem mvh mgs sieling@hotmail.com

Jeg har lige købt et par på bud til kr. 1.000 og jeg mener at normal prisen
ligger omkring de kr1.500.

/Søren

Fra : Michael Frandsen

Dato : 27-01-04 09:39

sommetider kan de købes hos det vestjyske byggemarked www.10-4.dk til 799,-
+ porto hvis man ikke henter dem selv, så 650,- for et bar så godt som nye
er vist ikke helt hen i vejret

Michael Frandsen
slet SUPER fra min mail adresse

Fra : scobbi

Dato : 01-02-04 10:50

"scobbi" skrev d. 26-01-04 17:33 dette indlæg :

> vænne

> intresseret i dem mvh mgs sieling@hotmail.com

> http://www.kandu.dk/
> hej kim jeg vil gerne købe dem kan du ikke kontakte mig 40255102
eller på min mail der står lige op over

http://www.kandu.dk/