Upload problemer
Fra : Tommy Hansen

Dato : 25-01-04 22:11

Hej
Dette er måske ikke den helt rigtige gruppe, men jeg prøver.
Jeg har upladed en side til surftown, der ligger vist nogle mapper der skal
bruges, men dem har frontpage slettet, så siden ser sådan ud
http://d329304.u31.surftown.dk
Kan nogen fortælle mig hvad jeg skal gøre for at få siden frem ?

--
Vh
Tommy

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-01-04 03:50

Du har endnu ikke uploaded noget dertil. Når du har vil det kunde ses,
men ikke før.
Det er ikke en side du for tiden ser men hvad der ligger i folderen.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 26-01-04 10:24

> Du har endnu ikke uploaded noget dertil. Når du har vil det kunde ses,
> men ikke før.
> Det er ikke en side du for tiden ser men hvad der ligger i folderen.

Siden virkede som den skulle første gang jeg uploade med ftp-program. Da jeg
brugte Front Page, fik jeg besked om jeg ville slette de mapper, der lå der
fra starten, det sagde jeg desværre ja til.

--
Vh
Tommy

Fra : hcma

Dato : 26-01-04 11:43

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> fra starten, det sagde jeg desværre ja til.

Problemet er nok at du har fået oprettet et domæne uden FrontPage
Serverudvidelser. Hvis dette er rigtigt, kan du ikke udgive med FP, men er
nødt til at benytte FTP.
Hvis man først har uploadet med det ene og så går over til det andet, kan
det smadre det hele. (har selv gjort det hos Tiscali)
Kontakt din udbyder.
m v h
hc