Chatrum
Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 21-04-01 20:33

Hej med jer

Jeg har længe tænkt over at det kunne være godt hvis der fandes et cahtrum
for handicappet. Jeg syntes der er brug for det.

Nu hr jeg snakked med en aministrator på en chatside. Han er ikke afvisende
over ideen, men vil selvfølgelig gerne vide om der er nogen der vil benytte
sig af tilbudet. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der en nogen af
jer der kunne tænke sig jer at bruge et sådan rum.

Med venlig hilsen

Jan

Fra : strid

Dato : 21-04-01 22:01

jeg ville da gerne

Astrid

Fra : Ulla og Mike

Dato : 26-04-01 22:18

strid <strid@strid.dk> skrev
> jeg ville da gerne

Oss mig....

--

Hej fra Ulla
-Mit helbred fejler ikke noget, selv om jeg er gift og har 2 børn-

Fra : susanne

Dato : 27-04-01 01:32

Jan Bang Madsen skrev i meddelelsen
> [...]
nogen af
>jer der kunne tænke sig jer at bruge et sådan rum.

Hmmmm.......... Dansk Handicap Forbund har længe haft et chatrum på
deres hjemmeside. Det var et eminent bud på et sted, hvor man kunne
være helt alene - jeg har flere gange brugt det til at snakke privat
med en kammerat, indtil vi begge fik ICQ. Aldrig mødt nogen spontant
derinde. Så det.................
(Nu blir jeg jo nok liiiiiige nødt til at checke, om de har fjernet
det igen - vender tilbage!)

susanne

Fra : Leonard

Dato : 28-04-01 01:35

"susanne" <cybs@ofir.dk> skrev:

> [...]
>derinde. Så det.................
>(Nu blir jeg jo nok liiiiiige nødt til at checke, om de har fjernet

Det er fjernet, der var nemlig meget få der brugte det.
--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i Paraplegikerkredsen
Brug tilgængelighedsbasen på http://paraplegi.dk/

Fra : strid

Dato : 28-04-01 10:15

var det ikk en ide at bruge IRC ??

Astrid

Fra : "derly lütken"

Dato : 28-04-01 13:18

In article <DSvG6.64046$o4.5697294@news010.worldonline.dk>, "strid"
<strid@strid.dk> wrote:

> var det ikk en ide at bruge IRC ??

Det vil nok være den bedste løsning, hvis så bare man lige som det er
god skik og kutume her i gruppen svarer UNDER det, man svanrer på!!!

Er det virkeligt så svært Aat finde ud af??????

--
\\Derly
_____________________________

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 30-04-01 14:01

Hej

Kunne man evt. Lave en ÍCQ liste herigennem. Jeg vil god formidle nummerne
og evt lave en hjemmeside?

Jan

Fra : "derly lütken"

Dato : 30-04-01 16:40

In article <9cjnru$9js$1@news.cybercity.dk>, "Jan Bang Madsen"
<access@edb.dk> wrote:

> Kunne man evt. Lave en ÍCQ liste herigennem. Jeg vil god formidle
> nummerne og evt lave en hjemmeside?

De, der i forvejen har et UIN#, og som er interesserede, kunne jo
starte starte med at sætte nummeret i deres signatur...

--
\\Derly
ICQ UIN#: 32726102 (autorisation krævet)

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 30-04-01 20:24

Hej

Så jeg vil da også gerne opgive mit nummer: 14349529

Jan

Fra : Henrik Larsen

Dato : 08-05-01 18:40

> De, der i forvejen har et UIN#, og som er interesserede, kunne jo
> starte starte med at sætte nummeret i deres signatur...

Jeg vil da også oplyse mit ICQ# det er 84420489

--
Henrik Larsen - webmaster på:
www.handikap.nu