Selvbruner
Fra : LLK

Dato : 25-01-04 21:02

Ved ikke om dette er den rigtige nyhedsgruppe??

Hvad er jeres erfaring med selvbruner??

Jeg er en lille test på Biotherm Sunfitness, og har prøvet den på begge ben.
Den giver en pæn farve som ikke er overdrevet orange eller brun. Tør dog
ikke smørre den i ansigtet.

Kan I anbefale nogle mærker, tips eller andet??

Kan huske i gamle dage med Matas selvbruner.. man var helt orange *gggg*...

Fra : Anne Stokholm

Dato : 26-01-04 19:04

Hejsa

Du kunne eventuelt prøve den fra Lancome som man sprøjter på. Den er
nem at have med at gøre.

Den fra Helena Rubinstein der hedder Golden Legs er også god. Den fås
i flere forskellige nuancer. Den findes også til ansigtet.

Og ja, jeg vil give dig ret i at den fra Matas ikke er noget hit

Held og lykke.

--
Venlig hilsen
Anne Stokholm

I know that I have done many things
to give you reason not to listen to me
- Sinead O'Connor -

Fra : Kaare

Dato : 28-01-04 09:26

> Og ja, jeg vil give dig ret i at den fra Matas ikke er noget hit

Jeg har engang hørt at det aktive stof i alle selvbrunere er det samme. Det
vil sige at den eneste forskel på en fra Lancome Biotherm og så til en
billig Matas er cream kvalitet og parfume - men ikke selve effekten?! Så
måske der var lidt penge at spare?!

(Det er ikke noget jeg på nogen måde vil hænges op på eller for den sags
skyld går op i.)

Mvh K

Fra : Edvard Holm

Dato : 04-02-04 01:36

"Kaare" <kareINGENLORT@stofanet.dk> wrote in message news:<bv7s1d$rtc$1@sunsite.dk>...

> [...]
> måske der var lidt penge at spare?!
>
> (Det er ikke noget jeg på nogen måde vil hænges op på eller for den sags

Hej Alle.
Hvordan tør i dog bruge sådanne produkter ??

Det er meget bedre og sundere at bruge Emu olie, den bruner dog ikke
men bekytter huden og Immunforsvaret, og lad så solen gøre resten når
den er fremme.

Læs mere om Emu olie på www.emuolie.dk

mvh
Edvard Holm
Global Emu.

Fra : arc@na

Dato : 04-02-04 11:43

globalemu@post.cybercity.dk (Edvard Holm) wrote in

> mvh
> Edvard Holm
> Global Emu.

Klage afsendt.

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Edvard Holm

Dato : 05-02-04 04:43

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> wrote in message news:<4020cccf$0$95070$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> globalemu@post.cybercity.dk (Edvard Holm) wrote in

> Klage afsendt.

ja det har jeg bemærket men en sådan klage skal ikke tages alvorligt
når man selv er useriøs og sikkert ikke ved så meget eller tør stå ved
sit eget navn men optræder annonymt fy pøj.arc@na
(this@ress.is.invalid.com)
mvh
Edvard Holm

Fra : arc@na

Dato : 05-02-04 18:25

> ja det har jeg bemærket men en sådan klage skal ikke tages alvorligt

Det kan jeg love dig for, at den skal! Uanset alt muligt andet, er det
ifølge fundatsen for denne gruppe ikke tilladt at sende reklamer. Det kan
man derimod gøre i dk.marked.*-grupperne.

Og jeg HAR fået svar fra Cybercity's abuse-afdeling, som har henvendt sig
til dig og bedt dig om at stoppe.

Fra : Helle

Dato : 08-04-04 12:19

"Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> i flere forskellige nuancer. Den findes også til ansigtet.
>
> Og ja, jeg vil give dig ret i at den fra Matas ikke er noget hit

Hvordan skal man i øvrigt forholde sig når man har smurt sig ind ? Jeg går
ud fra at man bør vente en rum tid med at bade og den slags eller hvad ??
Jeg synes ikke rigtig brugsanvisningen er så vanvittig klar på det område.

(Det er HR Golden Beauty, jeg har købt)

--
Venligst
Helle

Fra : Anne Stokholm

Dato : 17-04-04 18:47

Hej Helle

Nej du smører det på om eftermiddagen. Lader det lige trænge ind i
huden, og venter med at gå i bad til næste morgen eller noget i den
stil. Det trænker jo forholdsvis hurtigt ind i huden, så det med at
vente længe inden du går i bad kan du jo gøre dig selv tilpas med. Jeg
har ikke oplevet at skylle det af. Man kan højst skylle det
"guld-look" af der er i den du har købt.

Jeg har faktisk lige prøvet en ny selvbruner i dag. Det er Cliniques
selvbruner-skum. Den er faktisk også ret god.

Held og lykke med det, og lad os så lige høre om resultatet