Nyt hjem cocker spaniel
Fra : kontor

Dato : 25-01-04 19:14

Til alle som har fuldt med på denne triste historie kan jeg med glæde
foortælle at han har fået et nyt hjem.
Han er kommer hjem til en dame som er hjemme sygeplejerske og der skal han
fungerer som hygge hund til de ældre som de besøger
HILSEN LENE
OG TAK

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-01-04 19:29

Hej Lene

"kontor" <lene.grann@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han er kommer hjem til en dame som er hjemme sygeplejerske og der skal han
> fungerer som hygge hund til de ældre som de besøger

Ihhhh hvor er det dejligt at læse, godt gået af dig

Mange hilsner fra

Bolette ( der snart skal på ferie )
www.bolettes.dk

Fra : Ann Nielsen

Dato : 26-01-04 10:50

Hvor skønt... Dejligt både for hunden og de ældre... Dejligt at vi
fik slutningen at vide, og at der var en der ville tage ham...

Med venlig hilsen

Ann

Fra : Leyna

Dato : 27-01-04 11:28

On Sun, 25 Jan 2004 19:14:00 +0100, "kontor" <lene.grann@os.dk> wrote:

> [...]
>Han er kommer hjem til en dame som er hjemme sygeplejerske og der skal han
>fungerer som hygge hund til de ældre som de besøger

Hvor godt! Så bliver han virkelig forkælet nu. Dejligt, dejligt!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk