riffel
Fra : jesper aabo

Dato : 25-01-04 18:15

er der nogen der kan hjælpe mig med forslag til en god kvalitets
riffel til en rimelig penge, med et godt kikkertsigte.
jeg er ny jæger og vil gerne købe en riffel.
jesper

Fra : Lykke

Dato : 26-01-04 07:27

Som skrevet mange gange før, så er mit råd at du skal købe en god, men
billigere riffel i en kaliber, der kan fås meget billig trænings ammunition
til feks. 6,5x55 308 30.06. eller andet.
Du skal til gengæld ikke spare på kikkerten, da den er det mest vigtigste.
Som skydeinstruktør ser jeg alt for mange rifler med for dårlige kikkerter
og så kan en riffel være nok så dyr, men værdiløst til jagt, hvis kikkerten
er noget skralderværk.
Jeg vil ikke komme med navne på produkter her, som du bør købe, men spar på
riflen og brug pengene til kikkerten.
Hvis du vil i kontakt med riffel udvalget kan du se mere på www.a-o-j.dk

Mvh
Poul

Fra : Søren Arnvig

Dato : 24-02-04 18:05

"jesper aabo (slet DXBE7)" <jesperaabo@DXBE7dadlnet.dk> wrote in
message news:10750510460.895305907934048@dtext.news.tele.dk...
> er der nogen der kan hjælpe mig med forslag til en god kvalitets
> riffel til en rimelig penge, med et godt kikkertsigte.
> jeg er ny jæger og vil gerne købe en riffel.

Jeg har følgende til salg:

Remington 700 ADL cal .308
m.Simmons Prohunter zoom kikkert (6-18x50).
Velskydende, skudt under 200 skud.
Jagt og trænings ammo. medfølger. 6995,-

Søren