Macromedia Flash -> Firebird
Fra : Palle Jensen

Dato : 25-01-04 15:14

Hep,

Har lige downloadet firebird og ville i gang. For det første er der
jo ingen installationsfil, hvilket jeg egentlig godt kan lide. Dt er
bare at kopiere mappen ind i program files.

Men så ville jeg have Flash plugin. Hentede den der hvor firebird
selv foreslog, men når jeg kører installationsfilen så kan
installationsprogrammet ikke "se" at jeg har firebird installeret.

Hvordan installerer jeg dette plugin?

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-01-04 16:14

Palle Jensen wrote in news:Xns947B9AE0962BBChewbacca@62.243.74.163:

> Hvordan installerer jeg dette plugin?

Har fundet det

Skulle åbenbart manuelt feede reg databasen for at lære Flash
installeren at der var en Mozilla til stede

Fra : Jacob Riis

Dato : 25-01-04 16:24

Palle Jensen wrote:
> [...]
> selv foreslog, men når jeg kører installationsfilen så kan
> installationsprogrammet ikke "se" at jeg har firebird installeret.

Jeg kan da oplyse at Mozilla Firebird kun er et par dage væk og her vil der
være mulighed for hente en Windows installer der vil gøre det lettere at
installere ting som java og flashplayer.

Men kig på denne her side http://texturizer.net/firebird/faq.html#q2.1 for
at se hvordan du installerer Flashplayer på din Firebird. (Når Flashplayer
spørger hvor den skal installeres skal du vælge plugins mappen hvor du har
installeret Firebird. ( fx. C:\Programmer\Mozilla Firebird\plugins )

--
Jacob

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-01-04 07:47

Jacob Riis wrote in

> Jeg kan da oplyse at Mozilla Firebird kun er et par dage væk og
> her vil der være mulighed for hente en Windows installer der
> vil gøre det lettere at installere ting som java og flashplayer.

Så vidt jeg kunne forstå findes der faktisk allerede en installere
til FireBird.. Jeg fik spørgsmålet: "Did you use the zip file or the
installer..."

Fra : Jacob Riis

Dato : 27-01-04 16:40

Palle Jensen wrote:

> Så vidt jeg kunne forstå findes der faktisk allerede en installere
> til FireBird.. Jeg fik spørgsmålet: "Did you use the zip file or the
> installer..."¨

Ja, der er en uofficiel installer ude. Jeg tænker på
http://seb.mozdev.org/firebird

Desuden kan man også hente en test build fra den kommende Mozilla Firebrd
0.8 http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firebird/nightly/latest-0.8 (der
vil kun være meget få forskelle fra Mozilla Firebird 0.8 som snart er klar.

--
Jacob