Gruppe af felter?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 25-01-04 14:14

Jeg vil gerne lave en gruppe felter, hvor svarene sendes det samme sted hen.
Når jeg opretter et felt, følger der submit/resetknapper med til hvert felt,
men kan jeg lave en enkelt submit-knap, der samler oplysningerne fra boks 1
og boks 2 og boks 3, så man kan se, svarene hører sammen?

Dumt spørgsmål... tja, et eller andet sted skal man jo starte

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 26-01-04 22:21

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
1
> og boks 2 og boks 3, så man kan se, svarene hører sammen?

Jeg tror, jeg har fundet ud af følgende:

1. hvis man definerer send- og resetknapperne rigtigt, kan man få dem til at
medtage resultater fra alle de felter, man ønsker på en gang.
2. resultaterne skal sendes til en .asp-fil.
3. resultaterne sendes fra den der .asp-fil til et sted, hvor jeg kan finde
dem.
Men jeg har ikke fattet, præcist hvordan man laver en .asp-fil, fortæller
den, hvor resultaterne skal hen.. og jeg er heller ikke sikker på, hvordan
man får defineret knapperne.

Derfor vil jeg meget gerne bede om lidt hjælp... jeg har en fornemmelse af,
at det da ikke kan være så svært... hvis man altså kan

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk