SpeedStream god nok?
Fra : GG

Dato : 25-01-04 13:43

I forbindelse med en nabo, de havde problemer med sin speedstream
2601, opdagede jeg at det var outdated.
Jeg anvender det selv og har tidligere sloges lidt med opsætningen til
messenger / netmeeting. Video / voice fik jeg aldrig til at virke
helt.

Nu så jeg altså at TDC tilbyder Netgear / Linksys / Unex og mit
spørgsmål er om det jeg får noget ud af at ændre til een af disse?

Speedstreamen kører til hub, hvor jeg kører på 4 computere.
På min 1024/256 forbindelse kan alle 4 computere f.eks sagtens spille
på en ekstern BF1942 server.

Mit IP nr har ikke været ændret i de 2 år jeg kørt denne
konfiguration.

Så ja! hvorfor tænke på at ændre?:

Jo, når TDC egne links:
http://kundeservice.tdconline.dk/article.php?dogtag=tdco-37036
ikke eksistere mere, så sker sq nok så meget mere til den router.

mvh
Martin