Hvilket socket A motherboard (Asus el. Abi~
Fra : Ole Ernst

Dato : 21-04-01 20:15

Jeg overvejer at invistere i en ny computer, men ved intet om de nye
motherboards der er udkommet.
Hvilket matherboard anbefalder i og skal det være med RAID?

MVH

Ole Ernst (THE GREAT DANE)

PS.
Citat fra Ole Ernst
"At være skuespiller, kræver megen sprut"

Fra : Jan Vennike

Dato : 22-04-01 17:24

"Ole Ernst" <Ulrik.Raft@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> PS.
> Citat fra Ole Ernst
> "At være skuespiller, kræver megen sprut"

Kan KUN anbefale et ABIT KT7A-Raid.

Har en Duron 750@980 (7x140) kørende stabilt og har ikke nogen problemer med
det.

Men hvis du har/vil have et ASUS 7700 (Geforce 2 GTS), skulle du muligvis
finde et andet bundkort, de 2 kan vist ikke sammen.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me