Hjælp håndbetjent symaskine ?
Fra : Søren Ramlov

Dato : 24-01-04 21:11

Hej Gruppe.
Jeg leder efter en lille håndbetjent symaskine, som jeg havde som barn.
Det var en lille plastik dims, der fungerede ved at man drejede på den,
hvorved der kørte nogle fingre op og ned. Disse fingre fangede så garnet.
Det man strikkede kom så ud i midten af den, nærmest som en pølse.

Er der nogle der ved om den er til at skaffe mere, eller er der nogle der
kender en, der har en til at ligge som han/ hun evt. vil sælge.
links, adresser www'er ja alt er velkomment.

På forhånd tak

Anne-Marie

Fra : Trinita

Dato : 25-01-04 21:17

"Søren Ramlov" <ramlovFJERN@post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
> kender en, der har en til at ligge som han/ hun evt. vil sælge.
> links, adresser www'er ja alt er velkomment.

Mon ikke det er alm finderstrik denne maskine har kunnet lave. For hvis det
er det kan du nemt lave det uden maskinen.
vh trinita