Kattehjælpsomhed :-)
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 16:01

Min skærm har være udenbys til reparation og kom retur i
går. En 19" Trinitonskærm er tung og stor, så skærmen fik
lov at overnatte midt på køkkengulvet, i den kasse som jeg
modtog den i.

Det var lige en udfordring Dizzy kunne bruge!

I nattens løb har hun hjulpet med at tømme kassen for
"skum-fiduser" og da jeg vågnede i morges var jeg
emballeret til sikker forsendelse - hun havde nemlig flyttet
"skum-fiduserne" ind i min seng....

Det har været et anstrengende projekt, for hun har sovet
hele dagen
--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Fra : Helle

Dato : 24-01-04 17:15

"Lotte M" <post(at)lotte-m.dk> wrote in message
> [...]
> "skum-fiduserne" ind i min seng....
>
> Det har været et anstrengende projekt, for hun har sovet

Haha! Den var sq god! Jae, de katte kan virkelig have travlt om natten
hun har vel bare sikret sig at der ikke var nogen der skulle komme og gøre
dig noget imens du sov *g*. Hehe....skøre misser *s*

Mvh Helle

Fra : Helle Larsen

Dato : 24-01-04 17:18

> [...]
> "skum-fiduserne" ind i min seng....
>
> Det har været et anstrengende projekt, for hun har sovet

Dejlig fortælling.

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nynne Hansen

Dato : 25-01-04 00:04

<snip>

> Det har været et anstrengende projekt, for hun har sovet
> hele dagen
> --
> Mange hilsner
> Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Hihihihiiiiihiii - jeg kan lige se det for mig

Mvh Nynne

Fra : Kate

Dato : 25-01-04 21:20

"Lotte M" <post(at)lotte-m.dk> wrote in

> Det har været et anstrengende projekt, for hun har sovet
> hele dagen

Men hun har helt sikkert hygget sig

Tak for et godt grin.

--