kræft i tyktarmen (coloncancer)
Fra : Kristian Nielsen

Dato : 24-01-04 15:57

jeg har en fætter der har kræft i tyktarmen (coloncancer), og det har
spredt sig i bughulen, tyndtarm og tolvfingertarm. Jeg ønsker kontakt
med nogle der har været/ er i kontakt med denne sygdom, således der
muligvis kan ske udveksling af erfaringer.
Hvis nogle kender til selvhjælpsgrupper eller lignende vil jeg også
gerne modtage oplysninger om dette.

mvh
Kristian

Fra : Karina

Dato : 26-01-04 09:02

On 24 Jan 2004 14:56:33 GMT, Kristian Nielsen
<denkrede@4KT5Ghotmail.com> (slet 4KT5G) wrote:

> [...]
>muligvis kan ske udveksling af erfaringer.
> Hvis nogle kender til selvhjælpsgrupper eller lignende vil jeg også

Hej Christian.

www.cancer.dk (Kræftens Bekæmpelses hjemmeside), har de et
debatforum. Her kan du komme i kontakt med en masse mennesker, der har
erfaringer med kræft.

M.v.h. Karina Lund Andersen

Fra : randi

Dato : 27-01-04 09:24

Karina <karina@Xjaydee.dk> wrote in message news:<t5i9105shc3eaq8vee8qf0oathon3kbnkt@4ax.com>...

> Hej Christian.
>
> På www.cancer.dk (Kræftens Bekæmpelses hjemmeside), har de et
> debatforum. Her kan du komme i kontakt med en masse mennesker, der har
> erfaringer med kræft.
>
> M.v.h. Karina Lund Andersen

Hej Kristian.

Min far fik i januar 2003 konstateret tyktarmskræft, blev opereret og
fik kemo i 6 mdr.

Det lyder ikke rart at det har spredt så meget ved din fætter. Hvor
gammel er han og hvad har lægerne sagt?

Mvh Randi