Re:Nyt hjem
Fra : kontor

Dato : 24-01-04 11:01

De har lige fået et lille barn og fødslen har været slem så jeg tror det er
der for.

Fra : Lene Hansen

Dato : 24-01-04 11:28

ja, sådan ender det desværre ret ofte. Hunden (katten) er i centrum, men
pludselig kommer der børn, og så er dyret pludselig til besvær. Har desværre
set det rigtig mange gange og også inden for tæt familie.
Jeg havde også selv hund og kat da jeg fik min søn for mange år siden, men
hunden blev simpelthen lempet ind i barnets liv, så sol og vind blev delt
lige.

Lene

Fra : kontor

Dato : 24-01-04 11:52

Han har før hen boet sammen med en kat . Han ville gerne lege med den selvom
den ikke altid gad
Og så kunne han godt blive lidt fornermet men der skulle ikke være nogle
problemer med dette