Nyt hjem
Fra : kontor

Dato : 24-01-04 10:18

Hjælp Hjælp jeg måtte redde en lille coker spaniel fra at blive aflivet i
går.
ejeren ringet og fortalte at nu kunne de ikke have den mere og den ville
blive aflivet inden to timer.
Da jeg har kendt hunden hele debs liv kunne jeg ikke bære at den bare skulle
aflives fordi de ikke havde tid til den.
Han er en dejlig hund på 9 år og har jo mange gode år inu.
Er der nogle der kender en formidler eller et sted han ville få det
godt???????
Han bliver her til jeg har fundet et godt sted til han
Hilsen fra sjælland

Fra : Holm

Dato : 24-01-04 10:34

"kontor" <lene.grann@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> går.
> ejeren ringet og fortalte at nu kunne de ikke have den mere og den ville

Det var virkelig en virksom "afpresning" du blev udsat for der , hva´?

> Da jeg har kendt hunden hele debs liv kunne jeg ikke bære at den bare
skulle
> aflives fordi de ikke havde tid til den.
> Han er en dejlig hund på 9 år og har jo mange gode år inu.

Ikke havde TID til den ?? Nu havde de ligesom haft den i 9 år , og alligevel
fundet tid til den ????
Jeg giver ingen ting for den slags argumenter.....er du sikker på at årsagen
ikke er en anden ???
Tilgengæld forstår jeg godt du har et blødt punkt , for hunden ! :0))

> Er der nogle der kender en formidler eller et sted han ville få det
> godt???????
> Han bliver her til jeg har fundet et godt sted til han
> Hilsen fra sjælland

Personligt synes jeg det er en "gammel" hund at finde et hjem til , men man
skal aldrig sige aldrig !
Det kan da lade sig gøre at hjælpe den , hvis den altså virkelig er en god
hund uden "fejl" ( sygdom , eller agressivitet mm. )

Kig rundt på nettet , der findes mange steder hvor man kan formidle dyr .

Held og lykke med det !

Holm

Fra : Broegger

Dato : 24-01-04 22:00

"Holm" <dortheholm@mail.dk> fumlede med tastaturet og frembragte

> Ikke havde TID til den ?? Nu havde de ligesom haft den i 9 år , og
> alligevel fundet tid til den ????
> Jeg giver ingen ting for den slags argumenter.....er du sikker på at
> årsagen ikke er en anden ???
Undskyld mig Holm, nu syntes jeg du bliver lidt bombastisk. Der kan være
MANGE meget gode årsager til at man ikke har tid længere. Nye
arbejdsforhold, skilsmisse osv. Så mangel på tid kan være MEGET relevant.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Ann Nielsen

Dato : 24-01-04 10:42

Hej Lene.

Snøft! Jeg har altid lyst til at tage alle hunde til mig, når de er i knibe.
Men desværre kan jeg ikke grundet allergi i familien.

Men prøv her:
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internaterefternavn/roskilde?opendocument&exp=210dd4fe3ee9c01fc1256b7400688dfc

Du kan også prøve hos Spaniel klubben: http://www.spanielklubben.dk/

Og: http://www.dyrevaernet.dk/web.html ,
http://www.sheiksgaard.dk/internat.htm,
http://sitecenter.dk/danskdyreformidling.

Jeg håber at du kan bruge dem til noget... og held og lykke med den lille
cocker spaniel

Hilsen Ann

Fra : Anja Bjerke

Dato : 24-01-04 19:12

kontor wrote:
> [...]
> godt???????
> Han bliver her til jeg har fundet et godt sted til han

Ååh! Kunne ha vært perfekt for oss - bare så synd at vi bor i Norge... (Vi
har en tre år gammel gravhund-tispe og tre drenge.) Vi er på utkikk etter en
venn/-inne til vår hund, men har ikke råd og/eller tid til valp.

Hilsen Anja

---

Fra : kontor

Dato : 25-01-04 01:33

Kunne i ikke lige tage et smut til danmark og hente han han ligger her og
sover lige så sødt.
hilsen lene

"Anja Bjerke" <adresseetterfølgeranjagtb@fjernonline.no> skrev i en
meddelelse news:HuyQb.3652$Ed.56574@news4.e.nsc.no...

Fra : Lene Hansen

Dato : 25-01-04 06:32

At få en hund til Norge er ikke noget man lige gør med et "smut". Den skal
igennem meget før den kan indføres dertil.

Lene

Fra : Anja Bjerke

Dato : 26-01-04 04:54

Lene Hansen wrote:
> At få en hund til Norge er ikke noget man lige gør med et "smut". Den
> skal igennem meget før den kan indføres dertil.

Nemlig!

Hilsen Anja

---