Så er Nicki taget på ferie :o(
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 23-01-04 23:41

Hejsa

Vil bare lige fortælle at jeg netop har sendt Nicki på ferie, uha, hvor er
her tomt, og hvor er jeg dårlig til at sige farvel, jeg er altid ved at tude
når jeg skal sige farvel til ham, tros jeg ved jeg snart skal se ham igen
( okay snart og snart er måske et stort ord at bruge, og små 3 uger )
Han er på ferie nede på landet hos sin"fætter", da vi selv skal en dejlig
tur til Thailand på mandag. Og tros jeg glæder mig for vildt til at komme
afsted, savner jeg ham bare for vildt allerede, måske også fordi jeg stadig
er herhjemme, og han ikke er her.

Men jeg ved han har/får det godt, han elsker nemlig at komme dernede,så det
hjælper jo en hel masse

Bare en lille beretning herfra

Knus fra
Bolette og Nicki ( der ikke er hjemme )
www.bolettes.dk

Fra : Coppi

Dato : 24-01-04 12:40

Hej Bolette.

Ja, der uhyggelig tomt når der ingen hund er i huset.

Og det er hårdt, at aflevere, men, trøst dig hvis det er første gang du er
afsted, du skal nok overleve og hunden ligeså.

Når jeg først er afsted så er det faktisk begrænset hvor meget jeg tænker på
dem, først når jeg skal hjem. Men så glæder jeg mig også helt vildt.

Og så tænk på, at resten af året så har han det jo som blommen i et æg.

Hvis du tager mobilen med, så giv pensionen dit nummer, så kan de jo altid
ringe hvis der bliver et eller andet. Thailand er et meget civiliseret
samfund på det område.

coppi

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-01-04 17:21

Hej Coppi

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Og det er hårdt, at aflevere, men, trøst dig hvis det er første gang du er
> afsted, du skal nok overleve og hunden ligeså.

Det er bestemt ikke første gang, og jeg ved jo også godt han ikke lider
nogen nød, tvært om, han elsker at være dernede

> Hvis du tager mobilen med, så giv pensionen dit nummer, så kan de jo altid
> ringe hvis der bliver et eller andet. Thailand er et meget civiliseret
> samfund på det område.

Jeg har skam min mobil med, men ved også den kun vil blive brugt til at sms,
det er nemlig familie der passer Nicki.

mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Leyna

Dato : 27-01-04 11:04

On Fri, 23 Jan 2004 23:40:46 +0100, "Bolette Nielsen"
<bobo@nospam.bolettes.dk> wrote:

>Men jeg ved han har/får det godt, han elsker nemlig at komme dernede,så det
>hjælper jo en hel masse

Hihi... Jeg kender det godt. Har lige været på week-end tur sammen med
manden og vores to vapser skulle så passes af datteren og
svigersønnen. De to unge mennesker elsker hunde, så jeg _ved_ at
hundene er i gode hænder, men jeg savnede dem nu helt vildt alligevel!

--
Leyna
http://www.big-girls.dk