diesel dyrere end skiltet!!!
Fra : bj

Dato : 23-01-04 21:17

Jeg har lige været på Q8 for at tanke. Ved vejskiltet stod således, at
diesel kostede 6,44kr.
men da jeg så var startet med at tanke opdager jeg, at prisen på displayed
viser 6,90kr! og jeg føler mig faktisk taget ved røven!

Jeg tanker færdig, kommenterer det i butikken som siger, at jeg skal regne
med prisen på skiltet ved vejen. Godt så, jeg er mere rolig nu, men da jeg
skal betale viser regningen alligevel 6,90kr.

Pissetræls for at sige det lige ud, udskyld sproget. Pigen, der stod bag
disken kunne ikke forklare hvorfor, men jeg må en tur på Q8 imorgen....det
er ikke så meget, at jeg kunne have sparet 0,46 øre pr. liter (jo det er det
faktisk), men også at det er en principsag!

Nu håber jeg bare ikke de retter fejlen for så kan jeg ikke bevise noget!

Jeg skulle bare lige ud med det......

jensen, der føler sig snydt:(

Fra : mikkel paulsen

Dato : 24-01-04 17:37

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote in message news:<401181b4$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> men da jeg så var startet med at tanke opdager jeg, at prisen på displayed
> viser 6,90kr! og jeg føler mig faktisk taget ved røven!

ville bare lige tilføje, jeg har prøvet det samme dog på en Shell
tank. jeg kommenterede det ikke da der var lukket, mener heller ikke
det var mere end 5 øre pr liter

Fra : hansi

Dato : 25-01-04 13:38

Min kone tankede hos en Q8 , der havde man sat sorte klistermærker over de
sidste tal så det så ud som om hun ikke havde tanket for mere end 37 kr ,
men det rigtige beløb var 370 kr og 60 L det mærkelige er bare at bilens
tank er på 55 L ????

hansi