loader ikke færdig
Fra : pepss

Dato : 23-01-04 11:01

hejsa NG

jeg er ved at lave en "ting" som skal gi besked når man får post på min
side.
det det bruger jeg en alert box.
mit problem er så at siden ikke loader færdig før man har trykket ok i
boksen.
er der noget jeg kan gøre ved det andet ind at flytte koden ned i bunder?
min kode:
<script language="Javascript">"
alert(""Du har et ulæst brev i din indbakke");
</script>

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-01-04 11:38

> [...]
> min kode:
> <script language="Javascript">"
> alert(""Du har et ulæst brev i din indbakke");

Du kunne jo fx smide din alert ind i din body-onLoad event-handler.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : pepss

Dato : 24-01-04 12:04

"Kim Jensen" skrev

> Du kunne jo fx smide din alert ind i din body-onLoad event-handler.

det lyder nok dumt men hvad er det?

Fra : Kim Jensen

Dato : 25-01-04 20:46

> bunder?
> det lyder nok dumt men hvad er det?

Du har lavet et dating(?)-site - komplet med brugerprofiler, login-system og
online-chat - og du har endnu ikke hørt om onLoad?

Anyway; i din HTML kan du lave flg.:

Hvor javascript-koden så eksekveres i det øjeblik siden er loadet helt
færdig i browseren.

Fra : pepss

Dato : 26-01-04 10:21

"Kim Jensen" skrev

> Du har lavet et dating(?)-site - komplet med brugerprofiler, login-system
og
> online-chat - og du har endnu ikke hørt om onLoad?

tja... ja det kan man godt sige bortset fra chatten (som jeg ikke selv
har lavede) og focus på et tekst felt har jeg ikke noget javascript. men det
kunne da godt være man skulle sette sig ned og se om man ikke kunne lære det

er der nogle gode danske steder på nette?

> Hvor javascript-koden så eksekveres i det øjeblik siden er loadet helt
> færdig i browseren.

det vil jeg da lige prøve at leje lidt med! takker!