ny hjemmeside med debat
Fra : steffen martin

Dato : 23-01-04 09:31

Hej gruppe,

Jeg har fået sat gang i www.steffenmartin.dk igen; og denne gang incl. en
kunst-debat. Det sker lidt som modtræk til den lille opslags-debat
Kunstavisen har på deres side. Jeg opfordrer selvfølgelig alle til at komme
forbi www.steffenmartin.dk/debat.htm

Ses
Steffen

--
Artist Steffen Martin, odense, denmark
www.steffenmartin.com | www.urbanpoor.com

Fra : adrienne@worldonline~

Dato : 27-01-04 12:58

Hej Steffen,

Din link "malerier" virker ikke hos mig.

hilsen BW

Fra : steffen martin

Dato : 27-01-04 19:23

<adrienne@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Steffen,
>
> Din link "malerier" virker ikke hos mig.
>
> hilsen BW

Så det :)
Det er klaret.

Fra : A.C. Rosmon

Dato : 28-01-04 11:04

På mig virker det ikke særligt smart, at når du går ind på galleri, får du
bare en række gnidret småtterier, der viser sig at være titler på nogle
malerier. For mig havde det været bedre med nogle "tumnails", så jeg kunne
se hvad jeg ville ind at se i stor størrelse, for starter jeg med noget jeg
synes er uinteressant som de første 2 billeder, kommer jeg ikke videre, det
kan jeg nemt hvis det er nemt teknisk at gå til, men det er dit ikke, og der
er heller ingen godbidder til at pire nysgerrigheden. Den er besværlig,
fordi du skal åbne hvert eneste billede, og derefter gå tilbage for at kunne
se næste billede, og du skal holde regnskab med hvor langt du er kommet.

Mvh
A.C.Rosmon
a.c@rosmon.dk
www.rosmon.dk

Nb. jeg ved godt, at min egen hjemmeside trænger til forbedringer.