rhn_register / up2date
Fra : Karsten Rasmussen

Dato : 21-04-01 19:01

Når jeg forsøger at køre rhn_register får jeg efter undtastning af navn, passwd og e-mail følgende:
*****
Traceback (innermost last):
File "/usr/sbin/rhn_register", line 108, in ?
main()
File "/usr/sbin/rhn_register", line 100, in main
tui.main()
File "/usr/share/rhn/register/tui.py", line 1033, in main
tui.run()
File "/usr/share/rhn/register/tui.py", line 982, in run
win = self.windows[index](self.screen, self)
File "/usr/share/rhn/register/tui.py", line 422, in __init__
self.emailContactButton.setValue("*")
AttributeError: setValue
*****

Årsagen er at jeg gerne ville køre up2date på min RH6.2 box hvis det var muligt.
Det skal lige siges at jeg ikke sidder ved maskinen, men er opkoblet via ssh, hvis det skulle have nogen betydning.

Ville det være bedre at tage en RH7 CD med til maskinen og opdatere (Jeg ville helst undgå at tage maskinen ned)
--
WIN95 citat:
"Cannot delete: There is not enough free disk space. Delete one or more files to free disk space, and try again".