votes
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 22-01-04 22:37

Hej gruppe

Jeg har oprettet en simpel vote fra www.chart.dk

Når den er oprettet står, at jeg skal indsætte følgende på min hjemmeside:

<script language="javascript" src="http://www.chart.dk/vote.asp?id=20009
"></script>

men ... det virker ikke - det eneste der sker er, at ovenstående tekst
kommer frem på min hjemmeside.

Hvad gør jeg galt??

Nej jeg kan ikke henvise til siden, da jeg ikke har up-loaded endnu -
skidtet virker jo ikke.

Mvh

Pernille

--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-01-04 23:07

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> skrev :

><script language="javascript" src="http://www.chart.dk/vote.asp?id=20009
>"></script>

Skal indsættes i html-visning eller Indsæt speciel html

>Nej jeg kan ikke henvise til siden, da jeg ikke har up-loaded endnu -
>skidtet virker jo ikke.

Det er jo svært at svare på, hvad du gør forkert, når man ikke
kan se, hvad du har lavet.

Så upload den, så man kan se fejlen.
--
Knud

Fra : per f andersen

Dato : 23-01-04 00:41

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk>
skrev i
> <script language="javascript" src="http://www.chart.dk/vote.asp?id=20009
> "></script>
> men ... det virker ikke - det eneste der sker er, at ovenstående tekst
> kommer frem på min hjemmeside.

Problémet er formentlig at du skal indsætte den pågældende tikst direkte i
html-vinduet og I K K E som tekst i design-vinduet.

mvh per

Fra : preben ipsen

Dato : 23-01-04 21:08

Hej
Du skal være opmærksom på at du ikke direkte kan kopiere den kode du får
angivet og så direkte sætte den ind i Frontpage. Koden skal først indsættes
i f.eks. Notepad og så kopieres derfra.
Spørg mig ikke om hvorfor, men sådan er det, kopierer / paster man direkte,
virker det ikke.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk