Tdc Proaccess priser
Fra : kim

Dato : 22-01-04 20:21

Vi har Proaccess Adsl 512/512 fra Tdc Erhverv og fik i dag en regning på
1875,- (625,-/md) for perioden 1/1-04 til 31/3-04. Ifølge
http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_bred_priser er priserne
faldet pr. 1/1-04.

Betyder dette at de nuværende kunder ikke får gavn af de nye nedsatte priser
før april, der gælder for nye kunder fra 1/1-04?

Vh
Kim

Fra : Henrik K

Dato : 22-01-04 22:13

Hejsa
Jeg har lige koverteret min proacces256/256 til privat ordning fordi
priserne er faldet...på privat forb. og sparer 420-356 pr md...+ mit forb.
hedder 512/128!
(Så er der noget med router der skal sendes ind til dem..)
Mvh Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-01-04 22:41

"kim" <kb99@ofir.dk> skrev :

>Betyder dette at de nuværende kunder ikke får gavn af de nye nedsatte priser
>før april, der gælder for nye kunder fra 1/1-04?

Ja, fra den side du linker til:

Få mere båndbredde til en lavere pris
- Nye priser pr. 1. januar 2004 -

Nye kunder får mere båndbredde til en lavere pris. Har du
allerede TDC Bredbånd Professionel, så vil du blive kontaktet i
februar måned med et godt tilbud.
--
Knud