Orange (Wanadoo) - FTP - kontakt?
Fra : Tine Müller

Dato : 22-01-04 13:48

Jeg har noget friplads hos ovenstående og har lavet denne hjemmeside
http://tinem.hjem.wanadoo.dk/ som man åbenbart stadigvæk kan se og min
mailadresse herfra virker også, men nu har jeg fået et problem, fordi jeg
ville idag prøve at uploade noget med mit FTP-program, men nu virker de
instillinger som stod her tidligere ikke mere.

Har lige talt med Orange i telefon, men de vidste intet om dette da de ikke
forhandler Internet mere, så nu er mit spørgsmål om der er nogen i gruppen
som ved hvor fejlen er på nedenstående?

Server: hjem.orangenet.dk
User-id: et elller andet
Password: et eller andet
Account: public_html
Servert ype: UNIX (standard)

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-01-04 17:34

I news:nEPPb.202$pL4.131@news.get2net.dk skrev
Tine Müller følgende:

[ ... ]
> nogen i gruppen som ved hvor fejlen er på nedenstående?
>
> Server: hjem.orangenet.dk
> User-id: et elller andet
> Password: et eller andet
> Account: public_html
> Servert ype: UNIX (standard)

Prøv følgende:

server: hjem.wanadoo.dk

UserID/Username: wanxxxxx (xxxxx fremgår af din oprettelsesaftale
med Mobilix/Orange

Password: 10-cifret kode der fremgår af oprettelsesaftale
med Mobilix/Orange

account: (lad være med at skrive noget - public_html er
garanteret ikke rigtigt, men er navnet på det
bibliotek på webserveren hvor dine
hjemmesidefiler skal ligge for at
kunne ses på nettet.

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Tine Müller

Dato : 22-01-04 18:51

"Andreas Falck" skrev
> [...]
> med Mobilix/Orange
>
> account: (lad være med at skrive noget - public_html er
> garanteret ikke rigtigt, men er navnet på det

Tak for dit svar - det virkede bare fint.

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-01-04 21:38

I news:W3UPb.1324$r91.1298@news.get2net.dk skrev
Tine Müller følgende:

[ ... ]
> Tak for dit svar - det virkede bare fint.

Det var dejligt at du fik det til at virke