Trådløst
Fra : jens dyrberg

Dato : 22-01-04 11:42

Kan man med 2 computere med dynamisk IP-adresser og et accesspoint komme på
internettet og se filer på den anden computer samtidig. Altså uden andre
kabler end ind i accesspointet.

Eller er det nødvendigt med enten en router eller 2 faste IP-adresser?

Jeg kan fint få dem til at snakke sammen eller til begge at gå på nettet,
men kombinationen virker ikke. Det er en ADSL fra TDC der benyttes.

nogle forslag?

Skal der instralleres nogle protokoller?

Jens

Fra : Jan Bachman

Dato : 22-01-04 17:28

>Eller er det nødvendigt med enten en router eller 2 faste IP-adresser?
Køb en router.

>Skal der instralleres nogle protokoller?
Du kan kun bruge TCP/IP via dit Access Point.

/Jan

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-01-04 18:11

On Thu, 22 Jan 2004 17:28:00 +0100, Jan Bachman
<ymerdyr@image.dk> wrote:

> Du kan kun bruge TCP/IP via dit Access Point.

Aaarrrh, ka' det nu os' pas'?

-A

Fra : Jan Bachman

Dato : 22-01-04 18:24

>Aaarrrh, ka' det nu os' pas'?

Tjaa, ved nærmere eftertanke kan det godt være at det er noget vås

Nogen der har forsøgt sig med IPX/SPX/NetBEUI på et WLAN?

/Jan