Søger dyrehandel
Fra : Jimmy

Dato : 22-01-04 08:39

Hej

Jeg har fået at vide, at der skulle ligge en dyrehandel i Rødovre med et
navn omkring "Max".

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde navn og telefonnummer?

Mvh
Jimmy

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-01-04 17:49

On Thu, 22 Jan 2004 08:38:37 +0100, "Jimmy"
<nyhedsgruppe2001@yahoo.co.FJERN.uk> wrote:

> [...]
>navn omkring "Max".
>
>Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde navn og telefonnummer?

maxøe på islevdalsvej vist nok nr 100, du kan selv søge på tlfnr

Fra : Jimmy

Dato : 22-01-04 08:59

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

> maxøe på islevdalsvej vist nok nr 100, du kan selv søge på tlfnr

Præcis - 44 53 36 96 - Tak for hurtig hjælp.

Mvh
Jimmy

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-01-04 19:00

On Thu, 22 Jan 2004 08:58:50 +0100, "Jimmy"
> [...]

>"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

>Præcis - 44 53 36 96 - Tak for hurtig hjælp.

det er et godt sted de er ret billige i forhold til andre steder, husk
at de har lukket om mandagen, med mindre det er lavet om

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 22-01-04 21:35

Hej Jimmy

"Jimmy" <nyhedsgruppe2001@yahoo.co.FJERN.uk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde navn og telefonnummer?

Har godt set at du allerede har fundet deres adresse og tlf.nr., men de har
også en hjemmeside hvis det har interesse http://www.maxsoe.dk/

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Jimmy

Dato : 22-01-04 21:48

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
> [...]
>
> "Jimmy" <nyhedsgruppe2001@yahoo.co.FJERN.uk> skrev i en meddelelse

> Har godt set at du allerede har fundet deres adresse og tlf.nr., men de

Super - Den side havde jeg ikke fundet.

Det var i øvrigt en rigtigt god oplevelse derude.
De var alle meget søde og gav Tyson alle mulige godbidder og den unge pige
opfordrede til at han bare løb rundt i butikken uden snor som alle andre
hunde der kom gjorde.

Jeg kommer helt sikkert igen!

Mvh
Jimmy

Fra : Leyna

Dato : 22-01-04 23:14

On Thu, 22 Jan 2004 21:48:11 +0100, "Jimmy"
<nyhedsgruppe2001@FJERN.yahoo.co.uk> wrote:

<Maxø>
> [...]
>opfordrede til at han bare løb rundt i butikken uden snor som alle andre

Så har de ikke Max mere?
Max er/var den største Rottweiler jeg nogensinde har set, og han lå
gerne og flød et eller andet sted i butikken... men det er vist også
snart en del år siden, såeh...
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Jimmy

Dato : 23-01-04 07:03

"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message
> [...]
> Max er/var den største Rottweiler jeg nogensinde har set, og han lå
> gerne og flød et eller andet sted i butikken... men det er vist også

Det ved jeg ikke noget om - De snakkede med en anden kunde om at de ahvde
aflivet en hund for to år siden, da den havde kræft

Mvh
Jimmy