Håber på Hjælp.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 21-01-04 22:30

Har lige fået mit SMC2804wbr tilbage fra rep (Larmede).

1. Er der nogen af jeres af samme model der udsender en del støj?

2. Nu kan jeg ikke få forbindelse mellem kort og acc. point.

Acc. point viser der er forbindelse, men windows gør ikke, hvordan slår jeg
evt. funktionen fra i windows, plus andet hjælp til at få det til at virke
ønskes...

/Kenneth

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 22-01-04 19:00

Nu er jeg kommet lidt længere, jeg har fået forbindelse, men hvordan sætter
jeg IE op til at køre internet over mit acc. point?

/Kenneth