Flossede neglebånd
Fra : Trinita

Dato : 21-01-04 21:05

Hej NG
Jeg har tit meget flossede neglebånd og på nogle af neglene har jeg slet
ikke neglebånd. Jeg bruger hver dag håndcreme, men alligevel hjælper det
ikke. Nogen der har et godt råd?
VH Trinita

Fra : N/A

Dato : 04-02-04 00:56

Fra : Edvard Holm

Dato : 04-02-04 00:56

"Trinita" <adads@olkajd.-dk> wrote in message news:<bvbfso$2tq8$1@news.cybercity.dk>...

> Slet ingen???
> vh trinita

Hej Trinita
Har du prøvet Emu olie ? det er et godt middel som kan hjælpe dig, dt
er meget bedre end hånd creme som måske indeholder nogle stoffer så
det ikke absorberes af huden, men kun sidder udenpå og bliver tørret
af Emu olie trænger ned omgånde og fedter ikke prøv engang.
du kan læse mere om Emu olie og Ostrich olie på www.emuolie.dk
mvh
Edvard Holm
Global Emu.