Pixelview GF2 GTS???
Fra : Mr. NoName

Dato : 21-04-01 17:44

Hej NG!

Er der nogen der har nogle erfaringer med subj.?

Jeg går og overvejer at købe sådan et kort da det er suber billigt i forhold
til andre GTS kort m 64 MB DDR..

Og én ting til...

Hvad med MSI's Geforce 2 kort? Er de noget værd?

Alt dette er selvfølgelig i sammenligning med de dyre mærkevarekort...

Mvh Lars Dahl

Fra : Kim Hansen

Dato : 21-04-01 20:34

On Sat, 21 Apr 2001 18:43:43 +0200, "Mr. NoName"
<mr.noname@mailme.dk> wrote:

>Hej NG!
>
>Er der nogen der har nogle erfaringer med subj.?

Jep, det har jeg, og jeg er glad for det. Jeg var også i
tvivl fordi det var så billigt men sprang ud i det. Jeg
bestilte et GF2GTS men fik et GF2GTS PRO og det kører godt
og stabilt, og efter alle 3dmark 2001 ligger jeg temmeligt
højt.
>Jeg går og overvejer at købe sådan et kort da det er suber billigt i forhold
>til andre GTS kort m 64 MB DDR..

Gør det, det er billigt og det er godt, og du vil ikke
fortryde ( tror jeg )
Jeg havde et tnt2ultra før, men der er en verden til
forskel.

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Mr. NoName

Dato : 22-04-01 11:46

Hejsa...

Hvor henne kunne du købe pro udgavan og hvor meget skulle du give for den?

Mvh Lars