TDC BB og mailadresse
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 21-01-04 19:00

Hejsa

Jeg er i dag blevet konverteret til MBB, og er dermed også blevet nødt til
at vælge ny emailadresse. Dette er lidt træls da jeg næsten lige har
skiftet....

Kan man få overført sin gamle mailadresse til det nye kundenummer?

Venligst
Hans Mouridsen

Fra : Anders S...

Dato : 21-01-04 21:27

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skiftet....
>
> Kan man få overført sin gamle mailadresse til det nye kundenummer?

Ring 80808017 og tryk 1

TDC BB hotline.

MVH
Anders

Fra : Christian Erritsø

Dato : 21-01-04 21:31

<snip>

<snip>

> Ring 80808017 og tryk 1
>
> TDC BB hotline.

<snip>

Eller bruge webmail til at flytte adressen.

TDConline er din ven, og der er hjælp at hente på
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?COMPTRADE=S%F8geord%2FFirmanavn
\&COMPZIP=Postnr%2E&dogtag=tdco-ks-46234-2_52766

Venlig hilsen
Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv, og ikke TDC A/S"