Hundeforsikring
Fra : JMN

Dato : 21-01-04 18:49

Hej

Min 3,5 mdr. gamle schæferhvalp skal forsikres.

Jeg har fået et tilbud fra TopDK som lyder således:

Lovpligtige 329,- pr. år
Udvidet ansvar 163,- år. år
Sygeforsikring 835,- år. år m/slevrisk. 727,- pr. behandling.

Hvad siger i, er det ok priser ?

vh.
JMN

Fra : Ann Nielsen

Dato : 21-01-04 19:16

Hej.

Prøv at kigge nærmere på denne forsikring, de giver 10% rabat, hvis du er
tilmeldt DKK. Og det er jo en god ting at være medlem af, hvis man skal ud
og træne med sin hund, eller har nogle hundespørgsmål. Jeg har nemlig lige
været igennem det hele, da jeg har en 3 mdr. gammel hvalp:
http://www.dyrekassen.dk

Med venlig hilsen

Ann Nielsen

Fra : Pwh

Dato : 21-01-04 20:41

JMN wrote:
> [...]
>
> Lovpligtige 329,- pr. år
> Udvidet ansvar 163,- år. år
> Sygeforsikring 835,- år. år m/slevrisk. 727,- pr. behandling.

Jeg har min hund og kat sygeforsikret hos
http://www.hundesygekassen.dk/default.asp?mode=Praemier
og har indtil videre været godt tilfreds med dem.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-01-04 06:51

On Wed, 21 Jan 2004 18:49:22 +0100, "JMN" <Guffe@guffe.dk> wrote:

> [...]
>
>Lovpligtige 329,- pr. år
>Udvidet ansvar 163,- år. år
>Sygeforsikring 835,- år. år m/slevrisk. 727,- pr. behandling.

den dækker kun til hunden er 10 år så vidt jeg husker, tjek alm.brand
de dækker hele hundens liv, jeg giver lige under 1400 med
sygeforsikring ansvar og begrænset livsdækning, alt efter hvor dyr din
race er kan det godt betale sig

Fra : M.Hansen

Dato : 24-01-04 13:48

Billiger ved alm. brand

Fra : Keld Nygaard

Dato : 21-01-04 23:13

> Hej
>
> Min 3,5 mdr. gamle schæferhvalp skal forsikres.
>
> Jeg har fået et tilbud fra TopDK som lyder således:
>
> Lovpligtige 329,- pr. år
> Udvidet ansvar 163,- år. år

Jeg har lige fået lovpligtig forsikring på min labbe - hos Top.
ca. 100 kr. pr. år...

/Nygaard