Oprette og tilføje certifikat til IIS.
Fra : Jakob Olsen

Dato : 21-01-04 11:21

Hej,
hvordan kan jeg via C++ / SDK tilføje et certifikat til min IIS?
Jeg har et certifikat, som jeg vil have tilføjet, og jeg ved hvordan jeg gør
det via MMC'en,
Men jeg vil lave det via kode.
Har fundet følgende funktioner, men kan ikke lige finde ud af at bruge dem:

CertCreateCertificateContext
CertAddCertificateContextToStore

Nogle som kan lave resten, eller give mig hint til hvordan jeg gør?

Jakob Olsen

Fra : Troels Thomsen

Dato : 21-01-04 12:54

Der er eksempler i mdsn, har du kigget på dem ?

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/security/security/certcreatecertificatecontext.asp

tpt

Fra : Jakob Olsen

Dato : 22-01-04 09:45

Problemet er at den opretter et nyt certifikat ud fra et allerede
eksisterende...
Jeg vil lave et nyt fra scratch....
Jakob