Underlige katte kontra årstiden?
Fra : Heidi Tengstedt aka~

Dato : 21-01-04 11:11

Jeg synes at have bemærket, både privat, hér i gruppen og i min
omgangskreds, at en del katte opfører sig "underligt" her i vinter..

Min kat Miver, har været helt kulret, tisset umotiveret, været
overdrevent kælen, og mere skabagtig end hun plejer at være (hankattten
Frede har dog været normal)
Hun har været til dyrlægen og fik et skud "etellerandet" det hjalp i en
lille månedstid...

Min nabos to hunkatte har været skøre i bøtten, også med tisseri og
anderledes adfærd, min genbos hunkat har tabt pels og været umanerlig
urolig/uligevægtig.

Er det tilfældigt mon, eller kan årstiden spille ind. Alle nævnte katte
er neutraliserede...kan der alligevel være koks i hormonerne?

Med venlig hilsen
Heidi Tengstedt aka Miver og Mulles mor
http://hei.homepage.dk og
htp://chocolade.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-01-04 11:22

"Heidi Tengstedt aka Miver og Mulles mor" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com>
skrev i en meddelelse news:400e5045bed78@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> [...]
> Frede har dog været normal)
> Hun har været til dyrlægen og fik et skud "etellerandet" det hjalp i en

Kære Heidi-mor,
Det er sgi da bare fordi hende Miver er en dom mokke, nå. Ikke bare om
vinteren.. *hvæs*

Kærlige bums fra
Svedsken
---
http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/73/Svedskeside.htm

Fra : Heidi Tengstedt aka~

Dato : 21-01-04 13:52

> Benedikte Brisson skrev:
> "> Kære Heidi-mor,
> Det er sgi da bare fordi hende Miver er en dom mokke, nå. Ikke bare om
> [...]

Jow jow.....vist er hun en værre Mokke, hende Miver...men aligevel *G*
Iøvrigt skulle man jo tro Miver ville tage den lidt roligt, nu du (altså
Svedsken) er ude af hendes liv....men sådan virker det ikke for Mokker
åbentbart *smil*

*sender er elske-knus til Svedsken)
Hilsen gammel-morHeidi

http://chocolade.dk