Kattebytte i ferien?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-01-04 11:15

Hvis man skal på ferie, skal alle de kære små jo passes.... jeg tænkte på,
om man kunne lave sådan en bytteordning: Jeg passer din kat og bor i dit
hjem i X-by, mens du passer min kat og bor i mit hjem i Y-by - sådan
boligbytteagtigt.
Bare en hurtig strøtanke....

Venlig hilsen Dikte
---
http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/73/

--
www.dikte.dk

Fra : anja rasmussen

Dato : 21-01-04 13:40

> [...]
> om man kunne lave sådan en bytteordning: Jeg passer din kat og bor i dit
> hjem i X-by, mens du passer min kat og bor i mit hjem i Y-by - sådan

Hej...
Tanken er rigtig sød...men jeg tror vores to misser vil undre
sig.....især MIN mis som er meget reserveret over for andre end mig...

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-01-04 22:26

"anja rasmussen" <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
>... Tanken er rigtig sød...men jeg tror vores to misser vil undre
> sig.....især MIN mis som er meget reserveret over for andre end mig...

Svedsken ville såmænd mene, at enhver madkæreste, der gav hende mere mad end
onde mig, var voldsomt interessant (især hvis det var en sønderjysk
madkæreste, sufflerer familien... og i uge 30 eller 31, hvor vi kan tilbyde
3-4 sovepladser og en social madkat centralt i København).

Venlig hilsen Dikte
---
http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/73/

Fra : Heidi Tengstedt aka~

Dato : 22-01-04 12:00

> [...]
> om man kunne lave sådan en bytteordning: Jeg passer din kat og bor i dit
> hjem i X-by, mens du passer min kat og bor i mit hjem i Y-by - sådan

*heheee* jeg vil ihvertfald altid gerne passe Guld"klumpen" alias
Svedsken...men mon ikke der ville blive uro, hvis jeg dukkede op med
Miver og Mulle under armene...iøvrigt ville jeg så også få meget lange
arme *GGG*

Men da en rigtig god idé...ellers :)

Hilsen Heidi

Med venlig hilsen