Chinese Crested
Fra : Ann Nielsen

Dato : 20-01-04 23:20

Hej.

Jeg fik mig en dejlig hund d. 30/12 2003 af racen Chinese Crested i en slags
underkategori Powder Puff.
Nu ville jeg forhøre mig ad om der er nogle derude i den "store verden", der
også ejer sådan en hund?
Det er jo ikke så tit at man oplever racen på gaden.

Med venlig hilsen

Ann Nielsen

Fra : chiozzy

Dato : 04-02-04 11:12

"Ann Nielsen" skrev d. 20-01-04 23:20 dette indlæg :
> [...]
verden", der
> også ejer sådan en hund?
> Det er jo ikke så tit at man oplever racen på gaden.

Hej Ann

Jeg har 4 chinese crested. 2 tæver og 2 hanner.
Jeg elsker simpelthen denne race.
Hvis du har lyst kan du kontakte mig
charlotte@jagt.dk
Jeg bor på sjælland.