Sygende bud
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-01-04 20:30

Hvad var det egentlig Tiscali ikke kunne finde ud at da ham gutten på tv
sendte Tiscali et syngende bud?

Jesper

Fra : S

Dato : 20-01-04 21:44

Jesper Nielsen skrev news:400d8194$0$95068$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Hvad var det egentlig Tiscali ikke kunne finde ud at da ham gutten på tv
> sendte Tiscali et syngende bud?

At oprette ham og give ham Internet. Han betalte min fik intet.

--
http://Spontek.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-01-04 23:05

"S" <ugyldig@spammail.indvalid> wrote in message
> Jesper Nielsen skrev news:400d8194$0$95068$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> At oprette ham og give ham Internet. Han betalte min fik intet.
>
> --
> http://Spontek.dk

Men hvorfor skulle han kontakte Tiscali gang på gang?

Jesper

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-01-04 23:55

Jesper Nielsen wrote:

> "S" <ugyldig@spammail.indvalid> wrote in message

> Men hvorfor skulle han kontakte Tiscali gang på gang?

fordi de opkrævede manden penge..

--
regards, Peter Larsen

Fra : S

Dato : 21-01-04 07:34

Peter Larsen skrev news:400db24e$0$95012$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> fordi de opkrævede manden penge..

... og fordi han ville have en adslforbindelse

Fra : Bent Sørensen

Dato : 21-01-04 10:37

> Peter Larsen skrev news:400db24e$0$95012$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> .. og fordi han ville have en adslforbindelse

De skulle have haft en syngende lussing i stedet...

/Bent

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 10:56

On 2004-01-21, Bent Sørensen <bbsoerensen_deletethis_@hotmail.com> wrote:

> De skulle have haft en syngende lussing i stedet...

Ja for vold er jo vejen frem...

--
Med venlig hilsen / Best regards
Theis M. Mønsted

Fra : Lars Christensen

Dato : 21-01-04 12:16

On Wed, 21 Jan 2004 09:55:44 +0000 (UTC), Theis M. Mønsted <Theis M.
Mønsted@tmm.dk> wrote:

>Ja for vold er jo vejen frem...

Tænk på alle de "voksne" som ikke har taget skade af en på hovedet
dengang det var lovligt at banke sine børn

--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik

Fra : Benjamin

Dato : 23-01-04 17:33

Lars Christensen wrote:
> [...]

Og tænk så på alle dem der har taget skade ..

/ Benjamin